23.

592 13 0
                                    

Sedli jsme si zpátky do vany. Kéž by věděla jak moc jsem s ní šťastná a jak jsem hrdá na to že zrovna ona je mou ženou. Na Niki bylo vidět že je myšlenkami jinde. Ale usmívala se jako malá holka a to mne potěšilo.

Ja: miláčku

Niki:ano princezno copak?

Ja: nad čím tak krásně přemýšlíš?

Niki: no popravdě nad tebou jak si úžasná krásná sladká a hlavně nad tím jak moc tě chci. Nechceš jít do našeho pokojíčku a milovat se se mnou až do svítání a zažít nepoznané? A uvidíš i to překvapení co mamka se ségrou udělali.

Ja: souhlasím miláčku.

Vylezli jsme s vany. Niki vanu vypustila a oplachla a uklidila tu věcičku. Pořád jsme byly nahé a já si Niki prohlížela. Myslela jsem že vezme ručníky a jeden mi dá ale místo toho ke mně přišla a pritiskla mne na studenou zeď a když jsem jí řekla že mne to studi tak se jen usmála a řekla neboj lásko zachvili ti bude krásně teplo o to se postarám. Roztáhla mi něžně od sebe nohy a začala mne hladit a pak do mne dala svůj prst a začala s ním ve mně hýbat a já cítila krásný pocit. Začala jsem vzdychat a bylo na ni vidět jak se jí to líbí protože přidala na tempu a já se už skoro svijela rozkoší a já vzdychala   ještě víc a jak cítila že to na mne jde tak přestala a klekla si a začala mne lizat a já se jí udělala do pusinky ten její blazeny výraz stal opravdu za to.
Vstala a objala mně.

Niki:miláčku musím ti říct že jsi opravdu úžasná.

A polibila mne něžně.  Oblekly jsme se a šly jsme do pokoje. Na postely byly okvětní lístky růží ve tvaru srdce svíčky všude a krásná romantická hudba. Niki zavřela dveře.

Niki: líbí miláčku?

Ja: strašně moc se mi to líbí lásko.

Políbila jsem ji a pohladila po tváři. Byla jsem strašně moc šťastná konečně jsem mohla říct že mám všechno. Lehli jsme si do postele a něžně jsme se líbali a hladily. Navzájem jsme se svlékaly a posléze jsme se milovali a to trvalo až do svítání a pak jsme úplně vyčerpáne ale šťastné usnuli spolu v náručí.

Utekly dva roky a mi měli všechno o čem jsme obě snili. Měli jsme krásne dvě dcery které nám dělaly samou radost. A byly jsme obě šťastné a to je konec příběhu.

P. S. Snad se vám líbil. 😄

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 06, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Osud umí překvapit (Dokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat