Clasa a 11-a D se terminase destul de greu, având în vedere căci anul care v-am urma vom da bacalaureatul și noi nu suntem pregătiți corespunzător.
Cât de dor îmi va fi de liceul acesta, de profesorii care ne certau din cauza comportamentului nostru pueril, diriginta noastră care presupunea că ne învață de " bine" și îmi va fi dor de sufletul meu. Băiatul saten cu ochii verzi, care m-a vrăjit doar cu o privire blândă, acum nici macar nu vrea sa audă nimic despre mine.
Durerea din pieptul meu persista de câteva luni bune, dar nu vreau sa ii dau apa la moara cu subiectul despărțirii noastre, el crede căci sufăr din cauza lui.Orele treceau greu, iar clopoțelul parca a uitat să sune, iar în clipa următoare apăru doamna directoare însoțită de un băiat.
Se pare căci el va devenii noul nostru coleg, cea ce nu înțeleg este chestia următoare , de ce a adus un alt elev să învețe în clasa noastră, din moment ce mai avem un an până la bacalaureat. Toată lumea șușotea prin bănci, însă că de fiecare data Lucas șeful clasei și fostul meu iubit se ridică și cu o răceală in voce vorbi :-Buna ziua, doamna directoare !
-Buna ziua, Lucas .
-Acesta este noul vostru coleg de clasa, Aiden Wolf, sper sa vă înțelegeți , și va doresc succes la bac .
-Va mulțumim doamna directoare, tipăream toți în cor.-Dragii mei elevi, acum căci doamna directoare a plecat , ar fi bine că acest domnișor sa se poate prezenta ce părere aveți?
-Nu asta este important acum, doamna profesoara dar că sa nu fiu un băiat rău și fără educație, îl las sa se prezinte, îi răspunde ciuda un coleg.
Aiden păși în fața clasei , și incepu sa se prezinte :
-Ma numesc Aiden Wolf, vin din America însă am facut liceul și clasele primare în Arad.
-Am 17 ani, iar acolo unde am învățat am fost căpitanul echipei de fotbal. In prezent practic o grămadă de sporturi, unele sunt și extreme. Sportul meu preferat este înotul.-Ne bucuram sa te avem aici cu noi, îi vorbiră Bianca noua achiziție a fostului meu iubit.
-Bine ai venit în clasa 12 D, ne bucuram sa te avem printre noi Aiden Wolf.
Iar după ce toată lumea îl felicitase, eu îmi pusesem căștile în urechi pentru a evita zarva colegilor mei.-Te poti așeza lângă Rose, Aiden!
-Desigur, doamna profesoara, spuse bucuros Aiden așezându-se lângă nouă lui colega.Cineva dădu cu cotul în în brațul fetei, aceasta nebagand în seamă avertismentele neprietenoase ale noului venit.
Cu castile în urechi, și cu muzica la maxim, Rose își inchipuise o altă viața în clasa în care trecuse.Fără teste, fără teze, și sper ca anul acesta bacul să fie ușor. Nu vreau sa devin o căpșunică plecată în afara.
-Psst! Hei ma auzi?
Și atunci Aiden se enerva din cauza indiferenței fetei și îi lua o casca din ureche iar apoi îi mai adresa încă un cuvânt.-Am zis buna, ma auzi acum?
Rose se uita ciudat la el, dar nu îi adresa nimic.
Își mai încerca încă o dată norocul, dă nici de data asta nu reuși.
-Numai încerca să intri în discuție cu mine, nu am chef să îți vad mecla, este clar?-Nu știam ca Rose a mea este nervoasă pe mine, viitorul ei iubit.
-Ai fost vreodată internat?
-Nu. De ce ar fi trebuit să fiu? Întreba acesta iritat de vocea dezgustată a fetei.
-Păcat. Trebuia mai întâi să te afli acolo, nu aici în liceul nostru. Spuse aceasta și ieși repede din clasa lasandu-si cărțile pe banca.Ce fata ciudata, dulce și periculoasă. Voi avea parte de iubire adevărată. De abia astept.
CITEȘTI
Alpha Suprem
WerewolfPovestea lui Rose incepe inca de pe vremea când era la liceu și se termină când ea este respinsa de așa zisul ei suflet pereche. Astfel că Ace Moon, fiul legitim al fostul alpha suprem , își revendică haita ceea mai puternică cu ajutorul acestei fet...