657 78 22
                                    

ျပတင္းတံခါးဖြင့္လိုက္တဲ့အခ်ိန္တိုင္း ေျမာက္ဘက္ျမက္ခင္းစိမ္းလြင္ျပင္က်ယ္ႀကီးကိုျဖတ္ကာ ေမ်ာပါလာတတ္ေသာ သစ္ေတာရနံ႔သည္ မ်က္ရည္ဝဲေစသည္အထိ သူ႔ကို လြမ္းေအာင္ျပဳစားသည္...

ၾကည္ျပာေရာင္ ေကာင္းကင္ေအာက္မွာ...
ေတာက္ပစူး႐ွတဲ့ ေနျခည္ေႏြးေႏြးေအာက္မွာ...
႐ွင္သန္ေနတဲ့ ျမက္ပင္စိမ္းလဲ့လဲ့ေလးေတြေအာက္မွာ....
ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေကြကြင္းရမႈမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတာ ခင္ဗ်ားတစ္ေယာက္ပဲဆိုရင္ ဘယ္တရားပါ့မလဲေနာ္...

ညကေသာက္ထားတဲ့ ေကာ္ဖီေအးစက္စက္လက္က်န္ေတြသည္ သြန္ခ်ခံလိုက္ရတဲ့အခါ ေဘစင္စကာေပါက္ကေန တျဖည္းျဖည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားၾကသည္....

ကြၽန္ေတာ့္အလြမ္းေတြေရာ ဒီလိုေပ်ာက္ကြယ္သြားရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲ....

အတားအဆီးမရိွတာေတာင္မွ ညင္ညင္သာသာေလးပဲ တိုက္ခတ္ေနေသာ ေလညႇင္းေၾကာင့္ မိုးျပာေရာင္ျပတင္းစတို႔ တဖ်တ္ဖ်တ္လြင့္သြားသည့္ အခိုက္အတန္႔တိုင္းမွာ...

ျခံစည္း႐ိုးကို တြယ္ကပ္ေပါက္ေနေသာ ႏြယ္ပင္တန္းမွ အျဖဴေရာင္ ႏွင္းဆီ႐ိုင္းဖူးတစ္ခ်ိဳ႕ ပြင့္ေနသည္ကိုျမင္ေတာ့လဲ သူ႔ကိုတမိျပန္သည္...

"အကို...ခင္ဗ်ားနဲ႔တူတဲ့ ႏွင္းဆီျဖဴေတြ ပြင့္ေနၿပီ''

ဆိုက္ပရပ္ပင္ေတြ
ႏွင္းဆီျဖဴေတြ
ဝါက်င့္က်င့္ စာအုပ္အေဟာင္းေတြ
သစ္ေတာရနံ႔ေတြ
ၿပီးေတာ့...ကြၽန္ေတာ္ သိပ္မွတ္မိတာေပါ့
ခင္ဗ်ား အက်င့္ေတြ ၊ ခင္ဗ်ား အႀကိဳက္ေတြ...

ေနခဲ့ပါဟုဆိုတုန္းက ဇြတ္ဆြဲထားခဲ့ၿပီး ေနပါရေစမေျပာရံုတမယ္ ႐ူးေလာက္ေအာင္ ခ်စ္မိသည့္အခါမွ ထြက္သြားေပးပါဆိုလာတဲ့ ခင္ဗ်ားကို ကြၽန္ေတာ္အေၾကာင္းျပခ်က္မေတာင္းခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ့္ဘက္က ညိႇေနလည္း ခင္ဗ်ားမေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ေတာ့ဘူးဆိုတာသိလို႔။

ကြၽန္ေတာ္လဲ ေပ်ာ္ခ်င္တယ္ အကို....
အကို အျခားလူရင္ခြင္မွာ ျပံဳးေပ်ာ္ေနသလိုမ်ိဳး...
က်စ္....အကို ခင္ဗ်ား သိပ္ရက္စက္တယ္ဗ်ာ

ကြၽန္ေတာ့္အေပၚ စည္းမ်ဥ္း နီတိေတြ အထပ္ထပ္ကာစီးထားတဲ့အကိုက သူမ်ားကိုေတာ့ ရက္ရက္ေရာေရာ....
ကြၽန္ေတာ့္ကိုေတာင္ အနမ္းဖြဖြစမေပးဖူးေသာ အကိုကေလ...

||..HYUNG..||Where stories live. Discover now