Hamarosan újra beindítom a problémaágyút, de most kell egy kis lazulós-magyarázós rész is.
Ebből nem lesz sok, ígérem;)
Marinette tanácstalanul lépett be a szobába, és a másik ágyon heverő sporttáskára pillantott. Ez nem Alya cucca.
- N-Nino? – a lány visszafordult és kikukkantott a folyosóra. – Rossz szobába tetted a bőröndömet...?
A vörös lány bekukkantott a szobába a barátja említésére, majd felsóhajtott.
- Nino, rossz szoba! – azzal felkapta Marinette bőröndjét és átcipelte a saját szobájukba. A lány tétován követte.
Nino már az ágyon feküdt, de az érkezésükre felnézett. – Ja, bocs – azzal az ajtó felé vette az irányt. – Jó éjt, lányok!
- Jóéjt! – az ajtó becsapódott, Marinette pedig a barátnőjéhez fordult.
- Miért nem ide tette a bőröndömet? – suttogta. Alya csak legyintett.
- Király lett volna, ha vegyes szobákban alszunk, mi és Nino illetve te és Adrien, de... nem hinném, hogy Miss Bustier egészsége kibírna mégegy kitörést – húzta el a száját, majd ledőlt az ágyra. Marinette követte a példáját.
- Jóéjt Alya!
- Neked is, Mari.
Másnap reggel hatkor Miss Bustier mindenkihez bekopogott, és „Felkelni!"-t kiabált, így fél hétkor már a teljes csapat a hallban álldogált, alig ébren.
Vagyis csak majdnem a teljes csapat.
- Hé, hol van Chloé? – fonta össze a karjait Alya.
Miss Bustier úgy tett, mintha meg sem hallaná, de Myléne előrehajolt és suttogni kezdett Alya és Marinette között. – Chloé nem hajlandó dolgozni, így később Sabrina-val együtt lemennek a partra.
A két DÖK-elnök keze ökölbe szorult. A kis...!
Madame Lambotte kicsattogott a papucsában a hallba, egy köteg papírt szorongatva. – Rendben, azt hiszem, ha mindenki itt van, kezdhetjük is.
Miss Bustier beleegyezően biccentett, mire a nő sorolni kezdte. – Adrien Agreste-t a kölcsönzőnél várják, Alix Kubdel és Alya Césaire a strandfelügyelőknél lesz rátok szükség, Ivan és Juleka... - és csak mondta, mondta. Marinette még elkapta, hogy neki a recepcióra kell mennie, de közben félig elaludt. A pár órás alvás nem tett jót a bioritmusának.
- És most mindenki, munkára!
Az első pár óra unalmasan telt. A recepciós lány kedvetlen és lenéző volt, így az idő nagy részében Marinette a kulcsok mellett üldögélt és az óra kattogását hallgatta.
Dögunalom.
Ebédidőben azonban végre történt valami: Alya viharzott be bikiniben (kis mázlista a király munkájával...!), majd megragadta a lány karját és elkezdte kifelé húzni.
- Marinette Dupain-Cheng, ezt látnod kell! – tolta ki az apartman kis földszinti erkélyére.
Marinette tétován körülnézett. Nem látott semmi különöset, ha csak a napozó Chloé-t és az őt legyező Sabrina nem számít...!
- A kis dögök – szorult ökölbe a keze.
- Nem az! – legyintett Alya, és a másik irányba mutatott, egyenesen Marinette orra előtt. – Az!
És akkor Marinette meglátta.
Adrien Agreste fürdőruhában áll a kölcsönzőben.
Körülötte hölgytömeg rajzik, akik hirtelen megnövekedett figyelemmel kísérik minden mozdulatát.
- Cicaharc várható? – kuncogott a vöröske.
Marinette meredten figyelte, ahogy a fiú feltehetőleg magyarázni kezdi az egyik jetski működési elvét, miközben a lányok egyáltalán nem néznek a vízi járműre, sokkal inkább a fiút fikszírozzák.
Marinette egy sóhajjal visszaindult az apartmanba.
Ő nem féltékeny. Á, egy cseppet sem.
A következő rész tartalmából: - Akkor ti ketten mentek – zárta le gyorsan a témát Alya, nehogy valaki belerondítson a ship-jébe egy „Én is megyek"-el. – Hajrá srácok, a bakancslista ezen pontja már a ti kezetekben van – suttogta drámaian.
YOU ARE READING
Egyszer élünk - #yolo - Befejezett
FanfictionKatica és Macska a tengerparton! A Francois-Dupont hírhedt osztálya idén olyan rosszul teljesített, hogy az igazgató kénytelen közmunkára ítélni őket. Ezzel olyan események láncolatát indítja el, amiknek a végét senki sem látja: a két hétre összezá...