"Hmmm susa sgt la pula accounting treatment ni" Scarlett mengeluh berat. "Scarlett, I nak dating kejap. Nak pesan apa2?" Sharon, housemate scarlett bertanya. Dia sememangnya selalu keluar. Rasa semacam Scarlett cuma tinggal sendiri di rumah. Awal pagi keluar dan lewat malam balik rumah. Mereka belajar di universiti yang sama namun jarang sekali mereka terserempak di kampus. "Nope, jangan balik lewat sgt jer k sharon" scarlett memandang sharon. "Hahaha okay. dont worry la" Sharon terus memakai wedgesnya lalu menutup pintu dan menguncinya. Scarlett hanya mengeluh berat. "Hmm bagus I chat william. Maybe he can help me and give me tips for exam also" scarlett terus mencari whatsapp william.
Scarlett : Hey william! Are you free now?
William : Yup. Why?
Scarlett : I want to ask something about IA accounting treatment
William : Hmm IA.. Alright.. Just go to my home.. Ill teach you here
Scarlett : Your home?
William : Yup! Is that okay?
Scarlett : Oh okay 👌 will be there in a few minutes"Hmmm.. why his home? Kalau jumpa daniel, malu lah aku" Scarlett terus menutup muka dengan tangannya
.
scarlett membunyikan lonceng rumah william. pintu terbuka. terkejutnya scarlett bila dilihatnya daniel di hadapannya. "Buat apa?" Daniel memandang scarlett. "Urm. William mana? I nak jumpa dia" Scarlett terus menundukkan wajahnya. "Hmm dia.." belum habis daniel habis berbicara, telah dipotong dengan suara william " Scarlett. Come. Bro, sorry kmi study hari ni. you dont mind kan?" william terus menarik tangan scarlett. Daniel terus mengeluh lalu berlalu masuk ke biliknya. Scarlett memandang william "I think daniel dont like me n dia nampak garang la". "Haha. dont worry. dia baik sbnrnya" William terus mengusap lembut rambut scarlett. Scarlett tersenyum memandang william.