"Bugün beni yeteri kadar reddettin bu sefer bunu yapmana izin vermeyeceğim"Jimin kendini büyüğüne daha çok bastırmış ve hafifçe inlemesini sağlamıştı. Büyüğünden aldığı inleme sayesinde daha çok gaza gelmiş ve bu sefer yukarı kalkıp daha sert bir şekilde büyüğünün kucağını oturmuştu. Yoongi ellerini yavaş yavaş Jimin'in kalçalarına indirip okşamaya başlamıştı.
"AA-ahm" Jimin'in inlemeleriyle Yoongi yavaş yavaş erekte olduğunu hissediyordu.
Yoongi jimin'i kucağında kaldırmış ve koktukta sırt üstü yatırmıştı. Kendiside üstüne eğilip elini jimin'in tişörtüne attı. Jiminde kendisini hafifçe kaldırarak yoongi'ye yardım etti. Yoongi bu sefer elini Jimin'in pantolonuna attı ve pantolonuyla beraber iç çamaşırınıda çıkardı. Yoongi'yi öpmek için dudaklarına uzandığında Yoongi kafasını çevirmiş ve Yanağını öpmesini sağlamıştı. Jimin bu duruma bozulsada belli etmeyip anın tadını çıkarmaya çalıştı.
Yoongi Jimin'in minik üyesine elini atıp hafifçe çekiştirmeye başladı. Biraz eli ile üyeyi okşadıktan sonra ağzına alınca Jimin'in inlemeleri dahada artmıştı. Bir çok kez kendini çekmişti ama bu hiçbiri gibi değildi daha çok zevk veriyordu. Oldukça hoşuna gitmişti.
"A-aHh DahA HIzlı" Jimin sertçe siyah tutamları çekiştirdi. Bununla birlikte yoongi ağzındaki penise doğru inledi. Jimin hissetiği oldukça hafif titreşimle dahada tahrik olmuştu. Yoongi ağzındaki penisi hafifçe ısırıyor, kuvvetlice emiyordu. Jimin'in çığlıkları arttığında Yoongi onun sona geldiğini anlamıştı bu yüzden dahada hızlandı. Jimin dayanamadı ve sarsılarak büyüğünün ağzına boşaldı. Yoongi ağzındaki menileri seslice yutmuş ve yerden Jimin'in kıyafetlerini eline alıp ona uzatmıştı.
"Üstünü giy ve odana çık Jimin saat geç oldu."
Son kez Jimin'e kısa bir bakış atmış ve Bayan Park'ın ona hazırlattığı odaya doğru yol almıştı. Jimin ise büyüğü tarafından tekrar hayal kırıklığına uğratıldığından yüzünü asmıştı. Ama pes etmeyecekti ne olursa olsun büyüğünü alacaktı.———
Yoongi sabah 8 de kalkmış ve kahvaltıyı hazırlamıştı. Jimin ise hala yatağında horul horul uyuyordu. Yoongi Jimin'i uyandırmak için odasına doğru giderken aklına dün olanlar geldi. Küçüğü onu gerçekten zorluyordu.
Dün Yoongi o işi orda bırakmak istemesede küçüğünün iyiliğinide düşünmesi lazımdı. Sonuçta Annesi ona güvenmiş ve hatta fazladan para ödemişti,Yoongi odaya geldiğinde kapıyı tıklattı ama ses gelmemişti. Jimin'in hala uyuduğunu düşünüp odaya daldı. Düşündüğü gibi jimin yatakta cenin pozisyonunda yatmış uyuyordu.
" Hey Jimin" ses çıkmadı.
" şş Park Jimin" Yine ses çıkmamıştı.
" JİMİN-SHİ KALK ARTIK" Yoongi ses tonunu yükseltmiş ve dahada yaklaşmıştı. Jimin'in homurdanmaları ve yavaşça açılan göz kapakları Yoongi'nin başardığının bir göstergesiydi.
Jimin şişmiş gözleri ile Yoongi'ye boş boş bakarken Yoongi onu azarlamaya başlamıştı.
" Saat 10 oldu Jimin ben olmasan öğleye kadar uyumayı düşünüyordun herhalde" Jimin büyüğünün haklı olduğunu biliyordu bu yüzden ses çıkarmadı.Ardından aklına gelen şeyle yüzüne sinsi bir gülüş yerleştirip yatağının kenarında oturan yoongi'ye göz ucuyla baktı. Ellerini büyüğünün beline doladı ve yanına çekti. Yoongi ne olduğunu anlamadan kendini Jimin'in yanında yatarken bulmuştu. Yoongi ne kadar küçüğünün kolları arasından kaçmaya çalışsada jimin büyüğünün belindeki kollarını dahada sıkılaştırmış ve ondan kaçmasını engellemişti.
"Ya Park Jimin bırak beni" jimin büyüğünün isyanına karşı kıkırdamış ve başını boynuna gömmüştü. Yoongi ise bir kaç dakika ses çıkarmadan Jimin'i izlemiş boş bulunduğu bir andada kolları arasından kurtulmuştu.
" Aşşağıya inmek için 2 dakika 30 saniyen var Park Jimin 1 saniye bile gecikirsen aç kalırsın" Jimin büyüğüne homurdana homurdana ayağa kalkmış ve işlerini halletmeye başlamıştı.———
Kahvaltı işini hallettikten sonra Yoongi zorla mutfağı Jimin'e toplatmıştı. Sonuçta o burda bir misafirdi ve sabah kahvaltıyıda onun hazırladığı düşünülürse bu işi Jimin'in yapması doğaldı. Jimin mutfakta bulaşıklarla boğuşurken Yoongi bugün Ne yapması gerektiği hakkında düşünüp duruyordu. Dün'ü düşününce bir ilerleme kaydedememişlerdi.
Ama bir an önce Bu işi bitirip aldığı parayla tatile çıkmak istiyordu.Bir kaç araştırma sonucu Yoongi bugün olabildiği kadar Jimin'in ağzından laf almaya karar verdi. Yarın ise okuluna gidip okukdaki davranışlarını ve arkadaşlarını inceleyecekti.
———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽ ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction☽ BoyxBoy Min Yoongi işinde başarılı bir psikologtu. Park Jimin ise bir hasta (!)