Τραβήχτηκε τη στιγμή ακριβώς που κόντευα να χύσω.Στην αρχή νόμισα ότι θα με άφηνε έτσι,μέχρι που με άρπαξε απ'τα μπράτσα και με τράβηξε απ'το τραπέζι.Τα χείλη και η γλώσσα του πίεζαν τα δικά μου.
<<Κοίταξε με>>,είπε ξανά.Τώρα πια που δεν ήταν μέσα μου,μπόρεσα να τον κοιτάξω.Ανοιγόκλεισε μια φορά τα μάτια του-αργά,με τις μακριές μαύρες βλεφαρίδες του σχεδόν να αγγίζουν το μάγουλό του και είπε<<Ζήτα μου να σε κάνω να χύσεις,>>
Το ύφος του ήταν εντελώς λάθος.Ακούστηκε σχεδόν σαν ερώτηση,τα λόγια του όμως του ταίριαζαν απόλυτα-λόγια ενός τέλειου καθάρματος,Ήθελα να με κάνει να χύσω.Περισσότερο από οτιδήποτε.Όμως να πέσει φωτιά να με κάψει αν του ζητούσα ποτέ κάτι τέτοιο.
Χαμήλωσα τον τόμο της φωνής μου και τον κοίταξα.<<Είστε ένας μαλάκας,κύριε Ράιαν...>>Το χαμόγελό του έδειχνε πως,ό,τι κι αν ήταν αυτό που ήθελε από μένα,το είχε πάρει.Ένιωθα την έντονη επιθυμία να λιώσω τα αρχίδια του ανάμεσα στα γόνατά μου,τότε όμως δεν θα μπορούσα να πάρω αυτό που ήθελα.
<<Παρακαλέστε ,κυρία Μιλς.>>
<< Παρακαλώ,άντε γαμήσου!>>
Το επόμενο πράγμα που ένιωσα ήταν το κρύο τζάμι να πιέζει το στήθος μου και βόγκηξα από τη μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα σ'αυτό και την επιδερμίδα μου.Είχα ανάψει.Όλο το σώμα ήθελε να νιώσει το άγριο άγγιγμά του.
<<Τουλάχιστον τα λόγια και οι πράξεις σου συμφωνούν>>,βρυχήθηκε μες το αυτί μου πριν με δαγκώσει στον ώμο.<<Άνοιξε τα πόδια σου.>>
Υπάκουσα και εκείνος ,χωρίς να διστάσει,με τράβηξε απ'τους γοφούς και μπήκε ορμητικά μέσα μου.
<<Σου αρέσει το κρύο;>>
<<Ναι.>>
<<Πονηρό,βρώμικο κορίτσι.Σ'αρέσει να σε βλέπουν,έτσι;>>ψιθύρισε,παίρνοντας τον λοβό του αυτιού μου ανάμεσα στα δόντια του.<<Σε φτιάχνει που ολόκληρο το Σικάγο μπορεί να κοιτάξει εδώ πάνω και να σε δει να πηδιέσαι ,σε τρελαίνει να νιώθεις το τζάμι να πιέζει τις ρώγες σου.>>
<<Σταμάτα να μιλάς,μουτο χαλάς.>>Δεν ήταν αλήθεια.Κάθε άλλο.Η σοβαρή φωνή του είχε μια διεγερτική επίδραση επάνω μου.
Εκείνος όμως απλώς γέλασε στο αυτί μου και μάλλον θα αντιλήφθηκε ότι ένα ρίγος διαπέρασε το κορμί μου.<<Θέλεις να σε βλέπουν να χύνεις;>>
Αντί γι'απάντηση,βόγκηξα .Οι βίαιες ωθήσεις του με πίεζαν όλο και περισσότερο πάνω στο γυαλί και δεν με άφηναν να αρθρώσω λέξη.
ESTÁS LEYENDO
Όμορφο Κάθαρμα
De TodoΗ Χλόη Μίλς είναι πανέξυπνη εργατική ένα βήμα πριν πάρει το ΜΒΑ της έχει μόνο ένα πρόβλημα τον Μπένετ Μπράιαν το αφεντικό της. Είναι απαιτητικός απότομος αναίσθητος και δυστυχώς για αυτήν πραγματικά ακαταμάχητος. Με δύο λόγια...ένα όμορφο κάθαρμα. Ο...