***
"Jung Hee!"
"Ooo bakıyorum kim gelmiş Jaebum!"
"Yalan söylemeyi ne zaman bırakıcaksın?!"
Jung Hee yavaş yavaş Jaebum'un yanına gidiyordu.Jaebum'un yanına gelince yakasından tuttu ve;
"Sen onun kimi oluyorsun ki işlerimize burnunu sokuyorsun?"
Jaebum hızlıca Jung Hee nin boynundan tutarak duvara sürükledi.
"Ben onun sevgilisiyim!Diyeceğin bir şey mi var!"
"Ahahaha!Hiç güleceğim yoktu.Yazık Min Jung'a senin gibi bir adamla... ha birde şunu merak ediyorum Min Jung beni seviyor ama seninle çıkıyor.Ve daha dün benimle buluştu."
Jung Hee yüzüne gelen yumrukla afallamış.Düşmemek için duvara tutunmuştu.
"Doğruyu söyle her şeyi anlat ona!"
"İstediğin bu mu?"
"Evet."
"Karşılığında bir şey isterim."
"Dayak mı yemek istiyorsun sen!"
"Aishh cidden sinir bozucusun Jaebum!"
Jaebum saçını karıştırıp elindeki telefonda gizlice ses kaydını açıp cebine koydu.
"Min Jung senin için nelere katlandı haberin yok mu herşeyden habersiz seni sevdi!"
"Min Jung benim umrumda değil!"
"Dün neden onunlaydın?Niye onu çağırdın!"
"Öğrenmeyi çok mu istiyorsun.Tamam anlatıcam sana inanmayacak zaten seni seviyormu ki her insan sevdiğin sözüne inanır işte Min Jung bu kadar salak!"
"Anlat it herif!"
"Min Jung'un babası annemi öldürdü.Bende sevmediğim bir kız ve ailesini öldürmek için bir tuzak kurdum.Ama o kız kurtuldu ölseydi keşke de senin gibi biriyle uğraşmasaydım.Babası tüm parasını evini herşeyini kızına bırakmış bende ona evlenme teklifi edip sonra öldürüp tüm malı alıcaktım.Nasıl ama?"
"Ahahaha aklın iyi çalışıyormuş.Keşke o aklını ihanet ve intikam ile doldurmasaydın yazık bu yaşta hak ettiğin yeri bulucaksın."
"İkinizide öldüreceğim."
"Dene."
Jung Hee aniden elindeki tabancayı çıkardı.Ve Jaebum'a yöneltti.
"Elveda Im Jaebum"
"Elveda..."
Ateş edilen yere baktığında hiç bir iz görememişti.Jung hee buna çok şaşırmış ve bir kaç kez daha ateş etmişti ama hiç bir kurşun ona değmiyordu.Jaebum Jung Hee'ye yaklaşarak.
"Hak ettiğin yeri bulucaksın demiştim" diyip Jung Hee ye iki seçenek sundu.
"Ya gider Min Jung'a herşeyi anlatırsın.Ya da anlatmazsan ben bu telefonu polise verip her şeyi açığa çıkarttığımda yıllar boyu hapiste çürürsün?"
"İstemiyorum anlatamam!"
Diye ağlamaya başlamıştı Jung Hee.Günlerdir tartıştığı kişinin melek olması onu hem korkutmuş hemde tuzağa düşürmüştü.Kendi kazdığı çukuruna düşmüştü Jung Hee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angels in Love || Im Jaebum ||
Fiksi PenggemarKişiliğini kaybetmiş bir kız ve yaşamasının sebebi olan bir adam peki bu adam o kızı seviyor mu? Bir gece çok içtenlikli bir dilek sayesinde kızın yanı başında olan bir koruyucu melek peki bu sayede dilek gerçekleşecek mi?Yoksa herşey günyüzüne çık...