Goeden.. nacht..
Ja, ik lig voor de zoveelste nacht wakker, maar niet in mijn eigen bed.
Vreemd is dit, en wat moet ik doen. Wat kan ik doen. Oftewel, wat is wijsheid. Ik weet het niet. Wat ik wel weet, is dat ik het kwijt moet. Waarom moet ik nou leven op deze manier.
Ik wil het allemaal heel, heel graag.
Maar ik lijk vast te zitten.Mijn titel.. Ja kijk er maar nog is even goed naar.
'Wie ben ik' staat er. Alleen je hoeft nu niet te verwachten dat ik op ga schrijven wie ik ben. Ik bedoel, ik kan opschrijven dat ik bruin haar heb en bruine ogen. Maar zegt dat iets over wie ik ben?
En als ik zeg dat ik lief en grappig ben, zou je me dan geloven? Zou het dan een goede uitleg geven over wie ik ben?
Wie ik ben is wat mij door de jaren mij heeft gemaakt, maar toch heeft ieder een ander beeld over iemand. Zo kan ik misschien heel goed weten wie ik ben maar er toch hartstikke naast zit omdat jij vindt dat ik slordig en achterlijk ben. Dan zou ik dus er helemaal naast zitten.
Dus eigenlijk kun je niet uitleggen wie je bent, hoe je bent.
Het enige wat vast staat is dat ik een mens ben.Fouten maken is menselijk, right?
Maar wat is dan dierlijk? Of "hondelijk"
Zou een ander organisme dan geen fouten maken?
Zou die iets anders hebben?Ja... ik ben gewoon een mens. Meer niet.
En mijn leven, ja...
Daar kom je nog wel meer over te weten.