-17-

149 18 0
                                    

Biliyorum görüşmeyeli 3 ay oldu ama bende çok zor zamanlar geçirdim yeni hastaneden çıktım neyse yazmaya başlamaya tekrardan kara verdim.Neyse işte 3 ay sonra yeni bölümünüz umarım beğenirsiniz kendinize iyi bakın.

Bilmiyordum ne yapmam gerektiğini,o çukurun içinde kalmıştım ve çıkamıyordum.Yorgundum aslında yaşadıklarım kolay değildi ya da ben yaşadığım için bana öyle geliyordu bilmiyorum.O lanet kapı açılmamıştı ve içerden bir silah sesi gelmişti.Burcu'yu kaybettiğimi sandım başta ama meğersem Özcan adisinin arkaşı intihar etmiş.Bunun sebebini bende anlamadım ama şu an sadece içimde bir boşluk duygusu vardı.Ne olduğunu açıklayamadığım bir boşluk.

"Aşkım Aras bak iyiyiz,Burcu'ya bir şey olmadı gördün mü o da sağlıklı şu an."

"Arya ne olursun üstüme gelme tamam mı?Şu an ne yapacağımı bilemez haldeyim."

"Tamam aşkım hadi o zaman otele dönelim,Burcu bizi merak etmesin olur mu?"

"Hayır Arya sen git ben o piçin ağzından tek bir laf almadan asla geri dönmem dönemem."

"Tamam aşkım çok üstüne gelmiyeceğim ben otele geçiyorum kendine dikkat et olur mu?"

Arya'ya hiç yanıt vermeden kalktım ve acilin kapısından içeri girdim.Şu an onu çekecek durumda değildim.Evet şimdi siz merak ettiniz ne oluyor diye kısaca anlatim size.O piç Burcu'nun yanında intihar ettikten sonra hemen ambulans çağırdım ve acile götürdük.Şu an iyi umarım da iyi olur çünkü o piçe bu yaptıklarının hesabını sorucam.Hemşirenin sesi ile kendime geldim,kadın hala beni dürtmeye devam ediyordu.

"Beyfendi beyfendi hastanın yakını mısınız?Beyfendi kendinize gelin."

"Özür dilerim.Evet hastanın yakınıyım durumu nasıl?"

"Hasta hayati tehlikeden çıktı ve şimdi yoğun bakıma kaldırıldı,yanına gidebilirsiniz ama lütfen çok yormayın onu.Çok şanslısınız intihar etmekte kötü çıktı,eğer bir kaç santim daha aşağıya ateş etseymiş kalbine denk gelirdi ve o zaman hastayı kurtaramazdık.Şimdiden geçmiş olsun beyfendi hasta 301 nolu yoğun bakım odasın."

"Çok saolun hemşire hanım,teşekkür ederim."

Salak daha intihar etmeyi bile becerememiş.Özcan'ın arkadaşından ne beklenirdiki kendi gibi salak arkadaşıda.Acaba şimdi Razye nasıldır mutlu mudur?Neyse şimdi bundan daha önemli işerim vear ilk önce şu adi herif ile konuşmam lazım.Odaya girdiğim zaman gözlerini büyük bir korku kapladı,sanki ne hakkında konuşacağımı biliyor gibiydi.Tam konuşmaya başlayacakken o konuşmaya başladı.

"Çok zor zamanlar geçirdim ben Aras.Her zaman aç,susuz,beş parasız gezerdim.Bir gün artık bu hayatta olmamaya karar verdim ve ne oldu tahmin et bakalım?Tabiki gene intihar etmeye kalktım ama bu sefer biri beni durdurdu kim tahmin et?Tabiki de Özcan.Beni o gün kurtardı ve beni bu günüme getirdi."

"Sus artık napim ben senin hayat hikayeni!"

"Az daha sabret Aras o zaman neden anlattığımı anlarsın.Neyse gel zaman git zaman ben Özcan'ın iti olmuştum.Yapılacak pis işleri hep ben hallederdim o ise paşalar gibi yaşardı ama olsun şu an onun sayesinde iyi bir yaşamım var ya da vardı.Sonra bir gün telefonum çaldı siz gelmeden bir kaç gün önce arayan Özcan'dı.Bana sizin geleceğinizi ve sizin işinizi bitirmem gerektiğini söyledi,oda ordaki kızın işini bitirecekmiş ben sizin işinizi bitirdikten sonra.Ben başta yapamam dedim ama Baba adında birinin iyi para teklif ettiğini duyunca kabul etmek zorunda kaldım."

"Doğru söylediğine nasıl inanabilirim ya yalan söylüyorsan?"

"Korkma Aras zaten bir kaç gün sonra beni öldürmeye gelecekler,bizde böyle bir iş verilri eğer işi yaparsa yaşar ama yapamazsa ölümü gelmiş demektir.Aras kendinize dikkat edin.Özcan o kızı öldürecek yoksa o ölür.Hemen gidip o kızı kurtarın sonrada kaçabildiğiniz kadar kaçın çünkü size bizden iyileri gelecek.Kimseye güvenmeyin kendinizden başka dostunuz yok ve son olarak Şevval ve Karpuz'un ya..ya...ya........."

"Ne ne oluyor?Şevval ve Karpuz ne?Ne olduğunu söylemeden ölemezsin."

Hemen dışarı çıkıp doktor ve hemşireleri çağırım.Ellerinden gelenleri yaptılar ama maalesef o piçi kurtaramadılar.Acaba bana ne demeye çalışıyorudu?Neyse şimdi hemen otele gidip Burcu ve Arya'yı alıp Raziye'yi kurtarmaya gitmem gerekti.

Ne olacaktı bilmiyorum,korkuyorum ve korkarsam başıma gelecekti biliyorum.Resmen iki yanı boklu çubuğun ortasındaydım,ne tarafa gitsem hep kötü şeyler oluyordu.Ne olacak bilmiyorum..........

Kısa bir bölüm oldu ama umarım beğenirsiniz kedinize iyi bakın.Multi Aras

DışlanmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin