MiraculousLollynak köszönöm a díjat! ❤ 4>
Tények:
1. Miért van az, hogy tegnap még ott álltunk az évnyitón jún.15-én, ma meg már júli.6. van?!
2. Hétfőn megyünk Olaszba
3. Valahogy még a szünet ellenére sem vagyok képes 6-nál tovább aludni...
4. Ezt leszámítva eddig 43 szót írtam le.
5. Van egy cicavirágom, Mexi❤
6. Végre rászántam magam az írásra.
7. Le kell álnom azzal, hogy folyton kitalált karakterekbe zúgok bele...
8. Bucky...
9. Dalamar...
10. Raistlin...Kérdések:
Van testvéred? Ha igen, fiú vagy lány?
- Van egy öcsém, negyedikes lesz.Van-e kedvenc sorozatod a TV-ben? Ha igen, melyik?
- Nem nézek TV-t, gépen szoktam filmezni. Az ottani kedvenc sorozatom a S.H.I.E.L.D. ügynökei c. sorozat by Marvel.Instagram, vagy Facebook?
- Egyik sem? Facebookom van, viszont csakis az új osztály miatt, amúgy meg nem használom.Van valami rossz szokásod?
- Biztos van, most nem nagyon jut az eszembe...Mennyit szoktál rajzolni?
- Annyit, amennyi matek, angol, nyelvtan, irodalom és ének óra van a héten. (Nyáron nem nagyon...)Milyen színű a szobád?
- Halvány barackSzereted a pandákat?
- Az kissé túlzás, inkább úgy mondanám, nincs velük semmi bajom.Ha lenne lehetőséged megváltoztatni valamit a múltadban, megtennéd annak kárára, hogy a jövő aszerint változzon?
- Az olyan dolog, ha most megváltoztatnám, előbb utóbb úgyis bekövetkezne, így csak elhalasztanám. Szóval nem.Van kedvenc youtube videósod? Ha igen, akkor ki?
- Az osztályomban mindenki Vidmant isteníti, így én is belenéztem. Egészen szórakoztató, nekem bejött:)
Rajta kívül nem nagyon ismerek más videóst, így őt mondanám kedvencemnek...Ki a példaképed?
- Nincs egy példaképem, mert nem ismerek, vagy nem hallottam olyan emberről, aki mindazt már elérte, amit én szeretnék. Különböző dolgaimban különböző emberek.A kérdések maradnak.
Kihívottak:
EmeseBerencsi
PKata01
Essalar
Anna_the_bookgirl
HyBecca