2. Bölüm

46 8 3
                                    

Kuleye girdigim anda direk bir ses duydum

Micheal
Merhaba evlat ben senin rehberin micheal senin ismin ise...

Ahmet
Ahmet ismim ahmet. Micheal şuan nerdeyiz

Michael
Aptal velet şuan sonsuz kulenin 1. Katındayız

Ahmet
Michael 1. Katta hangi canavarlar var.

Michael
1. Katta cesetler var yavaş ve güçsüz olsalarda şuanlık senin için güçlüler.

Ahmet
Peki cesetlere karşı napıcam.

Michael
Onlarla oturup çay içeceksin. Napcan saldıracan tabi.

Ahmet aniden karşısına çıkan ceset yüzünden yere düştü ceset michael in dediği gibi yavaş değil baya hızlıydı.

Ahmet sinirle
Michael hani bu cesetler yavaştı bunun nesi yavaş.

Michael
Ahmet ben sana yavaş dedim ama yinede senin için hızlı olduğunu tahmin etmemiştim ama yinede normalden çok daha hızlı bu durum baya garip...

Ahmet oflaya puflaya arkasındaki cesetten kaçarken michael

Michael
Istersen seni kurtaracak bir yetenek verebilirim ama bir şartla şartım...

Ahmet
KABUL HEMEM KURTAR BENI ŞU CESETTEN!!!

Michael
Peki peki sen bilirsin...

Ding~ding

Yeni yetenek kazanıldı

Ateş Topu:elinde oluşan ateş topu atıldığı 3 metre karelik alana zarar verir.
Atış başı 5 mana harcar

Ahmet bu yetenek için michael e teşekkür edemeden yeteneği kullanarak ceset i parçaladı cesetten bir kitap düştü kitabın üstünde ruh kontrolü yazıyordu ahmet merak edip kitabı açtı ve kitabı açtığı gibi kitap kayboldu.

Yeni yetenek kazanıldı

Ruh kontrolü:ruh kontrolü kuledeki bir canlının vücüduna girmekdir girdiğinz vucüt un ruhu hiçbir şey yapamaz o vücütla istenilen yapıla bilir kendi vücudun ölürse girdiğin vucudun kontrolü sizin olur kullanmak için 20 mana lazım.

_______________________________________

Siz nasıl hızlı bölüm yaziyorsunuz acaba ben telden yaziyom diye mi böyle.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tengri 'nin kulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin