Hai emberek!
Nos, megint lesz egy hetes szünet (emlékeztek, elutazok), viszont még ma és holnap is gyarapodhatunk minden szépben és jóban Alya gondoskodó keze által, ami, mint a rész vége is mutatja, messzire elér. Holnapi fejezet megint nagyon cringe lesz, tessék felkészülni az újabb kínos helyzetekre (csodaszépen szétveretek egy lakókocsit kedvenc hormonális bakkecskéimmel).
De addigis, jó szórakozást a mai részhez!
Marinette egész délután halálra unta magát, és ez így ment napokon keresztül.
Kora reggel csörgött a telefon, Alya lecsapta, mindenki félálomban elindult a munkájára, félig végigrohanták az ebédszünet, fél ötre mindenkinek végeznie kellett, mert kezdődött a büntetőmunka, este pedig már csak annyi erejük maradt, hogy beessenek az ágyba, hisz kora reggel már csörgött a telefon.
A csapat azonban nem bírta ezt sokáig, főleg, hogy Chloé nem csinált semmit. A lány látványosan ásítozott és hangosan ecsetelte Sabrina-nak, melyik koktélt rendelje Max-től, aki a strand pincérjeként dolgozott.
És, habár a fiú egy idő után következetesen rossz rendelést adott le, Chloé csak egy sóhajjal fogadta a téves koktélokat és csendben szürcsölgette őket.
Ekkor azonban a többieknél betelt a pohár. Szó szerint.
Alya egyik ebédszünetben jelezte a csoportban, hogy beszélni szeretne velük, úgyhogy perceken belül mindenki az ebédlőben álldogált. Eléggé elegük volt Chloé-ból, így mindannyian meg akarták leckéztetni.
Amint Rose-ék is megérkeztek, behajtották az ajtót, Alya pedig feltolta a szemüvegét az orrára. – Tehát a mai napirendi pont – fontoskodott – hogyan leckéztessük meg Chloé-t.
Mindenki csendben meredt maga elé, és gondolkoztak. A szőkeség kemény dió lesz, hiszen Sabrina mindig ott legyeskedik körülötte, ráadásul el sem hagyja a napágyát...
- Nekem volna egy tippem – jelentkezett tétován Max. – Mindig is ki akartam próbálni, milyen lehet, amikor egy oxosav lúgos kémhatású anyaggal...
- Max, egy szót sem értünk - ütögette meg a fiú vállát Nino.
Max pedig magyarázni kezdte konyhanyelven azt a zseniális tervet, amitől mindenkinek tátva maradt a szája. Alya kis híján a fiú nyakába ugrott (amit persze Nino nem nézett jó szemmel).
- Max, te egy zseni vagy!
- Köszi, köszi, de azért nem lesz egyszerű – szerénykedett a fiú. – Például: melyik Chloé szobája? Én eddig még egyszer sem láttam, hogy a folyosókon mászkált volna.
Marinette biccentett. – Ezt tudom. Chloé nincs a szállóban.
- Jellemző... - morogta Adrien.
- Mivel Sabrináék lakókocsijában szállt meg, lent, a parton – fejezte be a lány.
- Hűha, micsoda fejlődés – lepődött meg Alya. Ki gondolta volna, hogy Chloé hajlandó a barátnőjéért egy kis lakókocsiban nyomorogni?
- Én el tudok lógni holnap ebédszünetben – jelentette ki Marinette. – És simán beslisszanok a lakókocsiba. De Max, addigra biztosan össze kell raknod.
A fiú csak legyintett, nem lesz nehéz. Akármelyik kémiaórán összerakná.
- Én is elkéredzkedhetek – jelentette ki félénken Adrien, mire minden szem rászegeződött, és a fiú idegesen megdörgölte a tarkóját. – Most mivan...? A kölcsönző nagyon meg van elégedve a munkámmal...
- Akkor ti ketten mentek – zárta le gyorsan a témát Alya, nehogy valaki belerondítson a ship-jébe egy „Én is megyek"-el. – Hajrá srácok, a bakancslista ezen pontja már a ti kezetekben van – suttogta drámaian.
- Ilyen pont is van? – húzta fel a szemöldökét Marinette, de Alya csak legyintett.
- Most mindenki vissza a helyére. És úgy teszünk, mintha semmi sem történt volna – integetett Alya, mire mindenki elindult a dolgára. A vöröske odahajolt Marinette-hez.
- Remélem, ki kívánod használni, hogy fél óráig kettesben leszel Adriennel egy szűk kis térben, egy csini ággyal.
Marinette hiperventillálni kezdett. – Alya, ezt nem gondolhatod komolyan! Az ugyanaz az ágy lesz, amiben Sabrina szülei alszanak!
- És? – kérdezte unottan a vöröske.
- Éééés? Fúj...?! – próbálta elmagyarázni Marinette kérdésekkel az egyébként sziklaszilárd álláspontját.
Alya csak legyintett, ahogy elindult kifelé. – Szerintem Chloé fenttartat magának egyet, és le merném fogadni, hogy az nagyon csini és kényelmes – kacsintott.
Marinette csak keresztbefonta a kezét. Majd ő bebizonyítja Alya-nak, hogy igenis tud viselkedni kettesben Adriennel.
És ohó, fogalma sem volt róla, hogy erre a kijelentésre másnap hányszor rá fog cáfolni.
A következő rész tartalmából: Marinette és Adrien egyszerre vetődtek a másik irányba, hogy megakadályozzák a lebukásukat, így kikötöttek a szülői ágyban. Ez persze a lányban megint felidézte a tegnapi fogadalmát, így gyorsan kikászálódott belőle.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egyszer élünk - #yolo - Befejezett
FanficKatica és Macska a tengerparton! A Francois-Dupont hírhedt osztálya idén olyan rosszul teljesített, hogy az igazgató kénytelen közmunkára ítélni őket. Ezzel olyan események láncolatát indítja el, amiknek a végét senki sem látja: a két hétre összezá...