Nový kluk

4 0 0
                                    

Jedného dňa keď sme sa vracali z školského výletu nám učiteľka povedala v autobuse že k nám príde nový chalan. Keď nám to dievčatá z predu povedali boli sme nadšené. Konečne nastal deň D mal k nám prísť nový chalan. Ráno som sa chcela niak špecialne obliecť ale po 3 šatach som to vzdala a vzala som si aby svoju naj mikinu roztrhané nohavice a išla som
V Škole

Keď som doarazila do školy išla som k skrinkám aby som si zobrala niake knihy. Keď som si zobrala knihy išla som do triedy a v ten moment som ho videla. Bol to Cody Flyn, stála som v tých dverách ako obarena vriacou vodou. Nemohla som tomu uveriť naozj to bol Cody Flyn vrátil sa z Ruska. Až po asi 2-3 minútach státia v dverách ma uvidel aj on prudko sa postavil a išiel ku mne ja som rozbehla a skočila na neho a zavesila sa mu na krk. Bola som taka šťastná že sa vrátil hneď som mu dala pusu. Všetci v triede okrem Alison a Kima na nas pozerali ako keby sme neviem čo spravili. Keď zazvonilo učiteľka si zavolala Codyho k tabuli aby sa predstavil a potom mi povedala že mu to tu mám ukázať. Posadila ho ku mne a celú hodinu sme sa držali za ruky. Keď hodina skončila išla som mu to tu ukázať a lebo po jeho odchode do ruska som prestupila na tuto školu a niekto mu povedal že chodím na túto školu. Keď znovu zazvonilo stále som mu ukazovala školu ale zastavil nás riaditel a pýtal sa nas čo tu robíme.

Riaditeľ: "Elle prečo niesi v triede a kto je tento mládenec?" Elle: "triedna mi povedala že mám Codymu ukázať školu." Riaditeľ: "Dobre. Vítam ťa na našej škole Cody dufám že sa ti tu bude páčiť a bude sa ti tu dariť."

Keď nás obchádzal všimol si ako sa držíme za ruky a prekvapene sa ohliadol. Boli sme už v šatni keď ma zrazu zatiahol to rohu kde nevideli kameri a začal ma bozkávať. V tom prišiel chalan ktorý je do mňa zamilovaný a.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Elle & CodyWhere stories live. Discover now