Egy délután arra lettem figyelmes, hogy valaki becsengetett hozzám.
Ki keltem az ágyból, felöltöztem, és mentem az ajtó felé, hogy kinyisam az ajtót. Amikor már kinyitottam el se akartam hinni, hogy ennyi év után újra látni fogom.
- Szia, Rose
- Szia, Roli tudunk beszélni? Kérdezte lehangolódva.
- Persze, mondjad.
Közben behívtam Roxit, ezt a becenevet adtam neki, amikor még egy suliba jártunk, de már elment 10.-ben.
- Nem is tudom, hol kezdjem, de bele kezdek, az van, hogy ugye másik városban lakok, ezt nyílván tudod persze, de az új sulimban, megismertem egy srácot, aki tök jó fej, de viszont erőszakos, és nem tudom, hogyan állítsam le, meg már nem az az ember, akit meg szeretem, vagy szerinted mit csináljak vele? Kérdezte aggódóan.
- Szerintem jobb, ha minél hamarabb megszabadulsz tőle, mert azért elég szadista állatnak tűnik ez a srác.
Beszélgetünk sokáig, aztán végül haza ment Roxi, remélem tudtam neki segíteni, hiszen legjobb barátom, meg még Jack.
Ahogy elköszöntünk egymástól, én bezártam az ajtót, és elsétáltam az elenkező irányba, ahol van az egyik legmenőbb Club, ami a Kék Holdfény Club a legjobb szórakozó hely, de még egyszer se voltam bent, de haverom szerint jó, és pont a tengerparttal szemben van a Club, de visszatérve, elmentem haveromhoz Jack-ez, és becsengetem.
- Szia, gyere be. Mondta Jack húga Jázmin.
- Jack hol van?
- Fent van a szobájában, szóljak neki, hogy itt vagy?
- Aha, azt meg köszönném.
Amíg vártam Jack-et, kinéztem az ablakon, és egy széplányt pillantottam meg, aki igazán aranyos volt abban a virágmintás ruhában, szinte meg hódított engem, de nem lehetek egyből szerelmes csak úgy, vagy talán még is? Végül elő került Jack, meg a hugicája is.
- Szevasz bro, akkor este mehetünk bulizni?
- Várom már, de amúgy most van este 6 óra, a Club mikor nyit?
- Este 9 kor nyit, de előtte elmegyünk, egy csaj haveromhoz, oké?
- Nekem oké, csak majd remélem, fel tudok szedni egy aranyos, kedves lányt a Clubnál. Mondtam bizalmatlanul.
- Lesz nyugi, ha kell, segítek is.
- Köszi bro.
- Igazán nincs mit bro, na de akkor menjünk is.
Jack-el már indultunk is, a csaj haverjához, amikor Jack telefonja csörögni kezdet.
- Hello
- Szia, Kleó vagyok
- Mit akarsz?
- Azt szeretném tudni, hogy a haverod is, ott lesz a Clubnál?
- Nem lesz ott, csá
- Ki volt az Jack?
- Ááá egy..csaj volt, de annyi, hogy egy ribanc, meg kérdezte, hogy nem leszel ott a Clubnál, annyit mondott, de remélem nem lesz ott, mert akkor megyünk másik buliba, nagyon rühelem azt a csajt.
- Ja értem, hát ha ott lesz akkor megyünk, meg hogy hívják?
- Kleó
- Nem rémlik, hogy ismerném.
- Nem ismered, mert egy mindig a sarkon van, meg néha elmegy, házhoz, ami fúl gáz egy csajtól, meg kettő jobb, ha nem fogod megismerni.
- Oké
Valahára elindultunk a csaj hoz, és amikor már oda értünk, becsengetünk.
- Sziasztok
- Szia, Jang itthon van Kleó?
- Hát elment a Clubhoz, mert ti nem jöttetek, és ő elindult.
- Jah értem, köszi.
- És amúgy ti Kleóval, tesók vagytok, vagy ilyen lakótársak? Kérdeztem.
- Nem, mi csak simán lakótársak vagyunk, de amúgy már ezer éve ismerem Kleót, mint ha a testvérem lenne úgy kedvelem őt, de amiket csinál azt nem.
- Na, akkor mi megyünk is a Clubhoz, szia, Jang. Mondta Jack.
- Jól van, sziasztok.
- Szia.
Indultunk a Clubhoz, és amikor már pár perc múlva meg érkeztünk, elég sok ember volt a Clubnál, így várakoztunk, egy kicsit még el nem fogy az összes ember. Végül valahára, be tudtunk menni a Clubba, és mi így hárman kértünk italt, Jack kért egy Jack Danielst, Kleó meg kért egy Jim Beamt, és végül én kértem egy Whisky kólát. Ahogy meg ittuk az italunkat, mentünk szórakozni, egy kicsit táncoltunk, meg élveztük a zenét, mind a hárman, de Kleó elég erősen jól érezte magát, már egyből valakit vittbe a mosdóba, oda mentem hozzá, és elvittem onnan, akkor is, ha mondta, hogy hagyjam békén. Én azonban kivittem, hogy szívjon egy kis levegőt, de ezután amikor kivittem, már hányt is, ott maradtam mellette, hogy ne legyen egyedül, közben Jack is jött.
- Minden oké? Kérdezte aggódóan Jack.
- Nem igazán érzem jól magam, forog a világ, de minden forog. Mondta Kleó.
- Szerintem én elviszem a mosdóba. Mondta Jack.
- Okés, addig kint leszek egy kicsit, majd utánatok megyek. Mondtam.
- Jól van.
Jack vitte Kleót a mosdóba, én meg kint szívtam egy kis levegőt, és 2 csaj ide jött hozzám, részegen.
- Szia nagy fiú, van kedved játszani? Kérdezte egy kissé pajkos mosollyal arcán, a fekete hajú lány, miközben a bejárati ajtóhoz közel, neki támaszkodott a falnak, bámulta a kissé meg merevedett f@szom-ra.
- Szia, persze, de milyen játékot játszanánk? Még a nevedet se tudom?
- Majd meg mondom a nevemet, de kicsit később. Mondta kuncogva a szőke hajú lány, mellesleg elégé csinos volt, abban a rövid fekete szoknyában, szívesen letéptem volna róla a szoknyáját... De nem teszem meg, akkor is ha részeg vagyok, és az miatt leszek most hülye.
- Ez így aranyos tőletek, de inkább visszautasítom, ne haragudj. Mondtam kissé részegen.
- De élvezni fogod, profik vagyunk, ha akarod, elmondjuk a nevünket, csak játssz velünk, és meg látod élvezni, fogod, amit fogunk csinálni veled.
- Akkor sem, bocsi, na, szevasztok.
Már mentem is onnan, de azt már nem halottam, amit mondtak nekem, mert mesze voltam tőlük, és elsétáltam a tengerparthoz, meg leültem a homokba, és néztem a csillagokat meg a tengert, ahogy hullámzik. Ekkor erre sétált egy lány, várjunk csak nem ezt a lányt láttam, aki Jack háza előtt ment el? Kérdeztem magamtól. Néztem azt a titokzatos szép lányt, és végül erre fordult, én meg gyors elnéztem, és a tengert néztem. Néztem a tengert, és hallom, hogy egyre közelebb jön hozzám, nem mertem meg fordulni se, hogy most mellettem vagy a hátam mögött ment el. Meg fordultam, és nem láttam sehol, visszafordultam, és majd nem szívrohamot kaptam egy kicsit meg ijedtem, hogy ott termet előttem.
- Szia, bocsi hogy meg ijesztettelek. Mondta az idegen lány.
- Semmi baj, csak így a semmiből előjössz, és így meg tudok ijedni. Mondtam nevetve.
- És mit csinálsz itt egyedül? Kérdeztem az idegen lánytól.
- A csajokkal voltam itt erre fele strandolni, de ők elmentek a Clubhoz ami itt van, én meg nem akartam, és itt sétálgatok.
- Jah értem, hát legalább most már nem vagy egyedül. Kacsintottam rá.
- Hát igen, és te mit csinálsz egyedül?
- Amúgy nem vagyok teljesen egyedül, haverommal meg a haver csajával eljöttünk a Clubhoz, ami itt van, de a csaj teljesen lerészegedett, és most a haverommal van, én meg addig ki mentem a parthoz egy kicsit.
- Értem, hát most már te se vagy addig egyedül. mondta ő is kacsintva.
- Igen. Mondtam nevetve.
- És amúgy melléd ülhetek? Kérdezte az idegen lány.
- Persze, nyugodtan.
- Amúgy, hogy hívnak?
- Rafael Butler, és téged? Kérdeztem kíváncsian.
- Alexia Black.
- Szép neved van. Mondtam mosolyogva.
- Köszönöm. Mondta ő is mosolyogva.
- Szabad meg kérdezni, hogy hány éves vagy?
- Persze, 18 leszek holnap, és te?
- Az király, előre is boldog szülinapot, én 18 vagyok.
- Köszönöm, az úgy jó, legalább egy idősek.
- Igen, legalább, van kedved valamerre elsétálni?
- Persze, akár most is mehetünk.
- Okés, akkor menjünk, mondjuk arra.
- Rendben.
Felálltunk Alexiával, és elindultunk jobbra, meg így beszélgetünk is útközben, ezután meg álltunk, és rám nézet Alexia, amikor rá néztem, nagyon szép szemei vannak olyan színű a szemei, mint a tenger, gyönyörű. Nem tudom mit mondjak neki, lehet elkéne hívnom randira, hogy jobban megismerjük egymást.
- Alexia, volna kedved velem eljönni moziba, vagy mondjuk vacsorázni?
- Igen, szívesen randizok veled. Mondta mosolyogva.
- Ennek örülök, és mikor jó neked?
- Mondjuk holnap, esetleg?
- Jól van, és hol laksz? Hogy oda menjek hozzátok.
- Majd meg tudod, úgy is most sétálgatunk.
- Mondjuk igaz.
- Na látod, akkor sétálgasunk.
Miközben sétálgatunk, végül a házuk előtt voltunk már, és elég nagy házban laknak, az enyémhez képest, úgy hogy egyedül lakok, mert már 2 hete, hogy elköltöztem otthonrol. Ahogy közeledtünk a házhoz, meg álltunk a kapunál, és mind a ketten néztük a másikat, annyira gyönyörű, volt abban a szép piros ruhában, és ahogy a szél fújta a haját, meg a mosolya is szép. Bámultam őt, ahogy ő is engem, nem tudom, hogy most mit tegyek, közelebb menjek hozzá, vagy maradjak egy helyben? De viszont szívesen meg csókolnám, az az érzés, ami vonz engemet, oda vonz hozzá, és képtelen vagyok ellen állni neki, ennek az érzésnek...
YOU ARE READING
A szüzességem elvesztése a Montenegrói parton
RomanceEgy szűz fiú, és egy lány találkozása a Montenegrói parton, ahol elveszti a szüzességét, szerelem, utazás, barátság egyaránt, mi lesz ebből a barátságból, egy éjszakás kaland, ami egyben barátság extrákkal, vagy igaz szerelem lesz ebből a két ifjú f...