Merhaba yolcu
İzin ver kendimi tanıtayım.
Ben yolu bu aleme denk gelmiş bir bilge ya da asi bir ejderha değilim. Buradayım çünkü fark ettim ki konuşulmayan konular boyumuzu aşmış ve tüm deniz araçları arızalı.
Peki bu konuları nasıl mı geçiştiriyoruz. Altın kelime, bunu sakın unutma, 'falan filan' ki bunu ilerleyen zamanda benden de sıklıkla duyacaksın.
Peki neden? Yani bu kelimeyi eleştirdiğim hatta alay ettiğim bi yazıda onu kullanmam iki yüzlülük olmaz mı?
Öncelikle bana bu kısa monologda eşlik etmediğin için sağol. Böylece bu basit ve anlaşılmayan konuşmam basit bir dialog değil havalı bir monolog oldu.
Basit bi dialog hayal et. Biriyle konuşuyorsun ya da iki kişiyle, ki o zaman triolog mu olurdu, ve sen açıklamak istemediğin bi cümle söylüyorsun ya da konu bunun üzerinden akmasın diyerek cümlenin sonuna atıveriyorsun bi 'falan filan'. Ve alttan alttan 'Devamı aşırı önemsiz hadi konu değiştirip Dünya'yı kurtaracak bir şeyler yapalım. Mesela kahve içelim ya da hava durumunu söyleyip ,mesela çok sıcak oldu gibi, oflayalım.' mesajı veriyorsun fark etmeden.
Bununla da bitmiyor bu 'falan filan' mevzusu. Uzayıp dallanıp budaklanıyor ve bahçıvan ne yazık ki yıllık izinde.
Peki sana bunları neden mi anlatıyorum. Önemli değil canım düşündüm belki de yalnız değilim bu konuda. Konuşalım istiyorum kısaltmadan, kesmeden, kırpmadan.
Belki de sadece seninle dalga geçiyorumdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falan Filan
Non-FictionGünlük hayatta hep umursamadan bir çok noktayı atlıyoruz. Bazen falan bazen filanla. Seni bir kaç dakikalığına da olsa ülkeme davet ediyorum. Burada falan filan, sen ve ben varız.