~1~Tabi sonra görüşürüz.s.s.

1.2K 31 9
                                    

multimedya öykü

"Öykü uyan kızım"

Yorganı iyice kafama çektim ve annemi duymamazlıktan geldim,sonra birden aklıma geldi bugün tatilin ilk günü hemen kalkıp telefondan saate baktım 11.00'dı üstüme sade bir tişort geçirdim altıma ise çok sevdiğim pembe mini şortumu giydim.Telefonumu alıp aşşağı indim annemi öptüm yemek yemeden kapıdan çıktım.Annem arkamdan bağırıyordu.

"Öykü yemek ye,sana bir şey söylemem gerek"

"saol anne ben aç değilim ve sonra söylersin"diye bağırdım arkamı dönerek.Hemen eylülü aradım.

"Alo eylül nerdesin"

"evdeyim ne oldu"

"sana geliyorum bir yere kaybolma"dedim ve telefonu suratına kapadım.

kalbim küt küt atıyordu.olamaz çok heycanlıyım sakin olmam gerek, birden birine çarptım.Kafamı kaldırdım ve olamaz bu bu çocuk çok tatlı öykü sakinleş yabancı çocuk bana elini uzattı.

"selam ben mert"

"selam bende öykü,yenisin sanırım?"

"evet yeniyim,neyse benim gitmem gerekiyo tanıştığımıza sevindim sonra görüsürüz"
Tabi sonra görüşürüz .Çocuğun arkasından aval aval baktım.of çok salağım ben neden telefon numarasını istemedim ya off eylüllerin evine geldiğimi anladım . ben size kendimi tanıtayım 17 yaşındayım sarı saçlı mavi gözlü çok süslü olmasada tabi biraz süslü bir kızım işte bu kadar fazla ergenleşmeyeyim ben en iyisi he bide size eylülü anlatayım eylül benim en yakın arkadaşım,sırdaşım,hep arkamda olan dostum.eylül'de 17 yaşında kumral saçlı yeşilimsi bir gözü var tam bilmiyorum ne bileyim kızın gözlerinin içine mi baktım.kapıyı çaldım.eylül açtı.

"hey naber"

"iyi eylül sen"

"iyi. hadi gel içeri"dedi ve içeri girdim. Eylülün bir abisi var adı berk aramızda sadece 1 yaş var.Ayıp olmasın ama gerçekten çok tatlı bir abisi var.tamam çok saçma en yakın arkadaşımın abisinden hoşlanamam neyse. Berk oturma odasında oturuyordu yanına gittik.

"küçük prenses naber"

"iyi uyuz sen"dedim ve suratıma bir yastık yedim.

"hey!"dedim ve berk'in üstüne atladım.evet kokusu çok güzeldi hey ne diyorum ben saçmaladım.

"tamam öykü yeter gel sana bir şey göstericem"dedi berk ve beni kolumdan tutup odasına çıkardı birde ne göriyim karşımda çok şeker bir köpek vardı.

"hey buda nerden çıktı.çok tatlı"

"amcam hediye etti beğendin mi?"

"tabiki beğendim çok şeker.senin kadar degil ama"ne ne dedim ben eyvah rezil oldum.

"ne? sen bana tatlımı dedin?"

"hayır demedim"ağzımı biraz kapalı tutsam olmuyor dimi aptal öykü aptal.

"öykü biliyorsun benin sevgilim var"

"ya gıcık hemen yanlış anla dimi" dedim suratımı ekşiterek.

"tamam güzellik yanlış anlamadım"dedi sırıtarak pislik ya çok kötü

"eylül nerdesin beni bu uyuzla neden yanlız bırakıyosun ya" o uyuz araya girdi

"eylül öykü benim tatlı olduğumu söyledi"dedi sırıtarak.

"hayır ya yok öyle bir şey"

"berk öykü seni asla sevmez git sen sevgiline"dedi ve bana sarılarak arkamızı döndük sonra ben berke doğru döndüm ve dil çıkardım o altın sarısı saçlarını savurdu bunu çok sevdiğimi biliyordu gıcık.telefonum çaldı annem arıyordu.

"ne oldu?"dedi eylül

"eve misafir gelmiş beni çağarıyor gitmem gerek seni sonra ararım"

"tamam"dedi eylül ve beni kapıda geçirdi

eve geldim kapının önündeydim kapıyı çaldım ve kapı açıldı karşımda..

vote larsanız sevinirim ;)

sürpriz misafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin