&Bonus&

660 37 7
                                    

Keďže sa moje kamarátky nevedeli zmieriť s koncom, ktorý som napísala, hovorili, že: 'On jej ani neodpovedal!' alebo 'Mala si to ukončiť inak.', tak som sa rozhodla pre jednu bonusovú kapitolu.

Kapitola je venovaná Taliansku, ktoré miluje malé prasiatka a rozplýva sa nad nimi a Ňuňu Gangsta psychopatovi, ktoré miluje tanec ;) 

,,Si otec, Alec." usmiala som sa naňho. ,,Tak láskavo zdvihni tú svoju tučnú riť a pomôž mi s Gideonom a Lilianou!"

Zamračila som sa naňho a uložila malého Gideona do postieľky, kde sa už naňho škerila jeho sestra Liliana, ale niekedy ju voláme Lizzy.

Ani za svet som ich nevedela uspať. Teda Lizzy. Bola nakŕmená, prebalená, odgrgnutá, ale posledné čo musela urobiť, je spánok, ktorý nie a nie prísť.

Gideon zase nebol ani jedno z toho. Tým, že bol starší od Lizzy, už vedel loziť a veľakrát nám utiekol do tréningovej miestnosti, ktorú neviem, ako našiel, a vždy nám ho nakoniec našli Jace alebo Zaira, ktorý nám ho vrátili s vetami: ,,Dávajte si naňho pozor!" alebo ,,Je to rodený tieňolovec!" alebo ,,Preto nechcem deti!". Väčšina týchto komentárov patrila Jaceovi.

,,Veď som tu." povedal a nahol sa nad postieľku, aby dal Lizzy pusinku na čelo, ako pozdrav na dobrú noc.

,,Máš sa postarať, aby zaspala, nie aby bola oslintaná a hyperaktívna." zamrmlala som a buchla ho do ramena.

,,Nič, zlé som neurobil. Počuj, Sophia. Choď si ľahnúť, si na nohách celý deň. Ja sa o tom postarám." usmial sa na mňa.

,,Neverím ti ani nos medzi očami." zamračila som sa naňho. ,,Neverila si mi, ani keď som ti povedal, že sa do mňa zamiluješ a pozri teraz." uškrnul sa a ja som si povzdychla.

,,Dobre, dobre." zamrmlala som a odišla do spálne, kde som si ľahla a snažila sa zaspať.

.....

Po dlhom spánku, ktorý mi dodal energiu som sa prebrala a našla vedľa seba spať Aleca.

Takže sa mu to asi podarilo. Postavila som sa a išla sa pozrieť do detskej izby.

V postieľkach spali naše deti. Gideon, ležal na boku otočený k Lizzynej postieľke, akoby ju chránil a dával na ňu pozor. A Lizzy spinkala, a v rukách žmolila malého plyšového macka.

Ale čo ma najviac šokovalo, bolo to, že obidvaja spali vo svojich postieľkach. Lizzy vo svojej a Gideon vo svojej. Toto sa ešte nikdy nestalo. Nikdy nechceli spávať oddelene.

Vrátila som sa do spálne s úsmevom na tvári. Naklonila som sa nad Aleca a jemne ho pobozkala na pery. Alec začal spolupracovať, čo ma udivilo, lebo som myslela, že spí. Pritiahol si ma za mocné ruky k sebe a bozk prehĺbil. Odtrhla som sa od neho a usmiala sa na neho.

,,Si ten najlepší otecko a manžel, akého som si mohla kedy priať."

,,A ty si zase tá najlepšia mamička a manželka, akú som kedy mohol mať." pohladil ma po líci.

,,Milujem ťa."

,,Aj ja teba."

A znova ma pobozkal.

A týmto túto knihu uzatváram navždy!
Tu je sľúbená bonusovka. Dúfam, že som vás ňou nejako nesklamala ani nič podobné ;)

Ďakujem za všetky votes a komentáre, ktoré ste mi počas tejto knižky dali :)

Hore je obrázok vytvorený mnou :)

Vidíme sa pri iných knihách, ktoré v budúcnosti napíšem :)

Sofinka12

Forever or never ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora