Chapter eleven - Twitter [XXL]

1.8K 54 1
                                    

sorry dat ik gisteren niets gepost heb, ik had totaal geen inspiratie! vandaag wel denk ik, dus er komt een xxl part :)

---------------------------------------

'ja het lijkt haast wel een droom every wo-' ik druk de wekker uit, sjezus wat stond dat ding hard. ik wil me nog omdraaien en een beetje verder slapen maar dat zit er niet in want ik ben al klaarwakker.

ik sta op en loop naar de badkamer. ik ga eerst even naar de wc, dan zet ik de kraan aan en gooi wat lauw water in mijn gezicht, dan loop ik terug naar mijn kamer om me daar op te maken.

Eerst wat BB-cream, dan wat rouge, eyeliner en een beetje mascara ; goed genoeg, nu nog mijn kleren. ik trek mijn kast open en twijfel heel erg. ik kijk uit mijn raam en zie dat de zon fel schijnt. dat wordt dus een zomerse outfit ; ik ga voor mijn roze high wasted broekje met een grijs croptopje.

als ik klaar ben met dit alles ben ik een klein half uurtje verder, ik zoek mijn witte all stars en loop dan naar beneden om wat te eten.

als ik aan mijn eten zit bedenk ik me ineens dat ik na mijn 'zelfmoordpoging' niet meer op twitter heb gekeken, dus ik besluit om daar te gaan kijken hoeveel haat ik heb gekregen.

tot mijn grote verbazing zie ik helemaal geen haat, alleen maar berichtjes van mensen die wilden dat ik bleef en zelfs mensen die van plan waren naar me toe te komen om te tegen te houden. ik krijg tranen in mijn ogen van alle lieve berichtjes en besef waar ik mee bezig geweest ben. ik scroll nog wat verder naar boven, er staat 'OwenGregory Playfair volgt jou nu'. normaal zou ik diehard flippen maar nouja, je weet wel, ik ken hem nu dusja.

misschien is het sowieso beter om niets op twitter te zetten van onze afspraak omdat er dan misschien haat komt enzo.

'vanmiddag chillen met die ene knapperd *knipoog smiley*' ik druk op verzenden en leg dan mijn telefoon weg, tijd om wat te eten.

---------------------------------------

waarschijnlijk komt er vanavond nog zo'n xxl part want ben vanmiddag de hele tijd in

eindhoven x

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu