+Hadi ama! Bir bakıp çıkacaktım!
*Üzgünüm... O dediğin olamaz.
+Allah Allah... Garip....
*Garip olan nedir?
+Hiç üzgün gibi durmuyorsun?
*Aslına bakarsan sevindim.
+Ben de arkadaşımı görünce sevineceğim.
diyip ellerimi indirdim ve adamın yanından geçip odaya girdiğimde sandalyenin üstünde bağlı duran Akif'i görmüştüm. Eli yüzü kan içerisindeydi. Koşarak yanına gittim. Arkada bağlı olan ellerini ve ayaklarını da hemen çözmüştüm. Baygındı.+Akif? Akif iyi misin? Gözlerini aç hadi!
dediğimde sarsıyordum onu. Uyansın diye. Hafif gözlerini araladı ve gülümseyerek;~Defne?
+Evet. Ben geldim. Çıkaracağım seni buradan.
~Buraya gelmekle çok büyük hata yaptın!
+Senden ne istiyorlar ?
~Geçtiğimiz aylarda İtalya'dan bir elmas çalınmış kişi başına trilyonlar düşüyor.
+Aman tanrım...
~Noldu?
+A şey birşey yok. Devam et!
~Sonra... işte sonrası bu...
+Yani senin çaldığını düşünüyorlar.
~Evet. Çünkü o elması çalmak için ekip kurmuştum onca planlarım hazırdı.
+Peki size engel olan neydi?
~Birilerinin bizden önce davranmasıydı.
+Aslına bakarsan o birileri bizdik.
~Ne?
+Selim ve ben.
~Sakın adamlara sizin çaldığınızı söylemeyin.
dediğinde öksürmeye başlamıştı.+Bizi kurtarmaya gelecekler. Yoldalar.
dediğim anda dışarıdan patlama sesi geldiğinde sıçramıştım. Büyük bir gürültü çıkarmıştı.+Bu da ne?
diyip ayağa kalktım. Aytekin'e baktığımda gülüyordu.*Bu ne mi? Hemen söyliyim. Bu.... bu bizim kurduğumuz mayınlardı.
+Ne mayını?
diyip Akif'e baktım.~Dışarıda mayınlar vardı Defne.
+Peki ya biz?
diyip Aytekin'e geri döndüm.+Sizinki sadece bir şanstı. Ve görünen o ki... Arkadaşların sizin kadar şanslı değil...
dediğinde aklıma Kuzeyle Atakan gelmişti.+Hayır Hayır. Onlara bişey olmamalı.
diyip adamın sağ tarafında duran silahı hızla alıp Aytekin'e doğrulttuğumda 4 kişi silahlarını bana tutmuşlardı. Akif arkamdan seslenmişti.~Defne yapma!
*Bence arkadaşını dinlemelisin Defne.
+Kendi hayatım hakkında kendi kararlarımı kendim verebilirim.
diyip adamlarına baktım.+Ve siz beyler... Eğer silahlarınızı 3 saniye içinde indirmezseniz patronunuzu vururum. Ve eğer patronunuz olur da sağ kalırsa yapacağı ilk iş sizleri vurmak olur.
*Blöf yapıyorsun!
dediginde Aytekin.*Defne yapma!
demişti Akif. Sinirle Aytekin'in sol bacağına sıktığımda;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT LİSELİ 2!
Подростковая литератураKitabın ikinci serisi, Defne gerçek ailesinin bir üyesiyle tanışmasıyla başlar. Abisiyle tanışan Defne, Selim için her ne kadar zorluk yaşatsa da üstesinden gelmeyi başarır. Ardından yeni maceralara yelken açan Selim ve Defne ikilisi yanlarında da...