Capitolul 15

250 19 0
                                    

~Kazuya~

Mi-am dat seama numai apoi ce se petrece,

- Tu es le pire pere du monde! (Esti cel mai rau tata din lume)

Imi dasusem seama ca vorbise in franceza pentru ca se gandea ca nu cunosc deloc limba, mai e si cretin.

- Si tu touchez le Minky, je ne tu pardonne pas! (Daca te atingi de Minky, n-am sa te iert!)

M-am pus in fata lui si ma pregateam fizic si mental pentru un pumn cu toata forta.

~Minky~

Am vazut cum tata le-a facut semn celor doi sa se apropie.

M-am ridicat atat de reped eincat nici nu imid au seama cum sa petrecut totul.

Tot ce am vazut a fost cum Kazuya era in fund, tata dadea sa iasa nervos, iar unul dintre matahale era ranit la fata.

-Doaree! M-am pus pe un genunchi si mi-am impreunat mainile in jurul pieptului.

Mio a plecat cu o frica imensa.

-My boy, esti bi-bine...

~Kazuya~

- Minky!

Nu o sa-l lasa asa usor sa plece in Franta, mai ales din ziua AIA.

- Vedet-o! Daca patesti ceva de acum nu o sa te strig decat asa, m-ai auzit?

~Minky~

-Kazuya tu... tu plangi?

E pentru prima oara cand il vad ca plange. Parca zici ca e un copil de 3 ani. Asa de scump.

M-am ridicat usor in fund, si iam luat capsorul ala kawaii si l-am pus la pieptul meu, ala cu dureri.

-Gata, gata my bo-

~Kazuya~

- Nu, nu vreau sa pleci!

L-am indepartat cu mainile, lacrimile imi curgeau siroaie, e posibil sa ma fi ind-indr...

- Tocmai am inceput sa te urasc mai putin! Nu-l lasa pe managerul sau tatal tau idiot sa te controleze, te rog Minky, eu...

~Minky~

-Nu am sa fac asta... dar tata.

Incepeam sa vad in ceata si respiram din ce in ce mai greu.

-Uhhu..hu... nu nu pot sa...

~Kazuya~

- Minky? Hei!

Si-a dat doi pumni in piept, nu putea sa respire. Idiotii aia l-au lovit in zona plamanilor.

- Minky! Minky!

Ce puteam sa fac?

"Respiratia gura la gura se face doar cand te ineci!", chiar eu am zis asta, dar ce mai am de pierdut acum?

~Minky~

Simnteam cum imi venea din nou aer. Aer proaspat de menta.

Crap usor ochii, si tot ce vad e culoarea albastru.

Am stiut instantaneu cine e. Mi-am ridicat mana de jos si am pus-o pe mijlocul sau.

~Kazuya~

Am rosit instantaneu.

- TE-AI PREFACUT?!

~Minky~

-Bo- daca m-as fi prefacut, iti BAGAM LIMBA-N GURA!

Dupa 3 secunde, ne-am facut mai ceva ca cepele la fata.

-Scu...scuze Ka-Hapciu!

~Kazuya~

- Daca mi-ai dat si mie raceala te spintec in doua...

M-am ridicat de pe el, nu vroiam sa vina un coleg si sa ne vada asa...

- Daca mergi in Franta... Vin dupa tine si-ti dau o palma!

Mi-am sters lacrimile de la ochi, n-am mai plans de cand bunicul a murit acum vreo doi ani, nu ca mi-ar fi parut rau de el cu adevarat, sper ca se odihneste bine in iad. Ma doare capul.

~Minky~

-Serios?

M-am ridicat usor, si am mers spre usa, inchizand-o. Ma laut o foaie si am scris DND. Apoi am incuiat usa.

-Deci... ai veni si in polonia dupa mine?

M-am apropiat de el si l-am trantit in pat.

Sa invartit incat sa se puna el peste mine.

-Hopa... tsh..

I-am zambit pervers, apoi i-am apucat capul cu mainile si i lam tras ca sa-l sarut~

~Kazuya~

- Mmm...

Ok, nu stiu cum de m-am pus peste el sau cum de am acceptat sarutul, cert e ca nu e la fel ca data trecuta.

S-a rostogolit in stanga, ajungand el deasupra. Sa-mi faca el asa ceva... si sa-mi placa... Mizerabil

~Minky~

Kazuya sa vrea asa ceva? Mai fericit de atat nu pot fii. Inca ma ustrua jumatate inf ata de la lovitura bastonului...

Toata seara a fost un... Miracol?

Forever with You Sezonul 1 [ BoyxBoy]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum