Idén ünnepeljük Thiago 6.születésnapját.Családunk viszont már sokkal nagyobb, mint eddig, ugyanis bővültünk még két fiúval.Mateo 2014-ben míg Ciro 2018-ban látta meg a napvilágot.Picit szomorúak voltunk, hogy egy kislány nem jött össze eddig, de még van időnk.Leo nemrég ért haza a VB-ről, sajnos a franciák legyőzték őket a nyolcaddöntőbe.Lionel nagyon csalódott és dühös volt.A világ minden pontján őt okolják argentína kieséséért, pedig nem tehet róla.Ugyan volt benne ennél több, de nem az ő hibája.
Az esküvőt 2017.június 30-án tartottuk.Ami azt jelenti, hogy már egy éve házasok vagyunk.Továbbra is töretlen a szerelem.Legalábbis részemről biztosan.Thiago az apja nyomdokaiban jár, lelkesen szurkol a meccseken.Azt hiszem ennél többet nem kívánhatnék.Van egy szerető férjem, három fiam és csodálatos barátaim.
Jelenleg a nappaliban ülök és Cirot altatom.Nyílik a bejárati ajtó, Thiago fut be rajta nagy lelkesen.
-Anya!-e szó hallatára még néha ma is bekönnyezen.-Apa azt mondta, ha le tudom cselezni, elvisz minket fagyizni.-jött oda mellém.
-A hangodból ítélve ez sikerült is.-simítottam meg a haját.
-Igen.Nem is egyszer.
-Na és ő hol van?-ekkor újra nyílt az ajtó és belépett rajta Leo.Egy nagy csokor vörös rózsával.Elég nyálas dolognak tartom, de hát a férjem és örülök, hogy a házasságunk nem laposodik.
-Itt vagyok.-szólalt meg a férfi, aki mindennél fontosabb nekem.
-Kinek hoztad a virágot?-érdeklődtem.
-A világ leggyönyörűbb asszonyának, három csodálatos gyermek édesanyukájának, az én meseszép feleségemnek.-csókolt meg.-Szeretlek!
-Én is szeretlek Lionel Messi!-csókolt volna meg még egyszer, de Thiagonak és Mateonak - aki időközbe lejött az emeletről- se tetszett.
-Anyu!Ez nagyon undi.-vágott arcokat a nagyobbik Messi fiú.
-Szerintem inkább induljunk fagyizni srácok.-szólt Leo.-Te nem jössz?-nézett rám.
-Nem, elaltatom Cirot.-közelebb jött, adott egy puszit legkisebb fia homlokára, majd az én ajkaimra is nyomott egy csókot.
-Hamarosan jövünk!Legyetek jók!
-Inkább ti legyetek jók!-nevettem.A kisfiam elég hamar elaludt, így neki láthattam a vacsora elkészítésnek.Gondoltam sütök pizzát, mert úgy is régen volt.Épp gyúrtam össze a tésztát, mikor megcsörrent a telefonom.Úgy ahogy volt a kezem, lisztesen, tésztásan felkaptam a telefonom és megnéztem ki is az.Liza volt, ezért felvettem.
-Hello, kismama!-köszöntem vidáman a készülékbe.
-Szia!Átmehetnénk vacsorára?Be szeretnénk jelenteni valamit.
-Gyertek nyugodtan.Akkor annyival több ételt készítek.
-Angyal vagy.8-ra ott leszünk.Puszi!
-Puszi!-tettem le a telefont.Fél 8-kor betoppantak a fiúk is.A férjemnek elmondtam mindent, segített feltéteket rakni a pizzákra is.Azután ő Thiagot, míg én Matteot fürdettem és öltöztettem fel.
Este nyolc órára az egész Messi család teljes díszben várta Lizát és Marcot.Így van őket ketten.Vagyis igazából már hárman vannak, mivel nemrég kiderült, hogy a legjobb barátnőmnek kisbabája lesz. Csengettek.Thiago szaladt ajtót nyitni.
-Keresztmami!-kiáltott fel a kis barna hercegem amint meglátta a keresztanyukáját.Thiagonak ő és utólag Stegen lettek a keresztszülei, Mateonak a nővérem és Cillessen, míg Cironak Luis és a felesége.
-Szevasz törpe!-hallottam meg a testvérem, azaz Marc-André ter Stegen hangját.-Adj egy ötöst!
Közelebb mentem én is a hangok forrásához, és üdvözöltem őket.A vacsorát gyorasan elpusztítottuk, majd érkezhetett a nagy bejelentés.
-Nos,-kezdett bele Liza-ikreink lesznek.-látta rajtam, hogy már kezdenék örömtáncot járni és a nyakáva ugrani, így folytatta.-És Marc megkérte a kezem-mutatta fel a gyűrűt.
-Ezaz!-kiáltottam fel.-Végre öcsi megjött az eszed!-öleltem meg őket.
Leo is gratulált nekik, csak kicsit szolídabban, én.
A férjem és a többiek még beszélgettek lent, míg én újra megfürdettem a fiúkat, rájuk adtam a pizsomát és meséltem nekik.Egy-egy jó éjt-puszi után, újra csatlakoztam hozzájuk és egészen éjfélig beszélgettünk.Gyorsan elbúcsuztunk Stegenéktől, majd együtt felmentünk egy jó forró fürdőt venni.Lionel míg a mellkasán feküdtem folyamatosan puszikat nyomott a hajamba.Miután rendesen kiáztattuk magunkat, megtörölköztünk, felöltöztünk és bebújtunk az ágyba.
Ennél több nem is kell nekem.Mindennap így elaludni csodálatos érzés.Vége
Köszönöm kitartó figyelmeteket, a sok vote-ot, a hozzászólásokat.
Szeretlek titeket!💕
YOU ARE READING
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanfictionIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...