Amonyak kokulu laboratuvarımda çay demleyip kek yapmak en büyük hazlarımdan birisiydi. üniversitedeki laboratuvarım sürekli yer değiştirdiği için kendime evimin bodrumunda illegal bir laboratuvar açmak zorunda kaldım. Her neyse...
En büyük ilgi alanım ve çalışmalarımı yoğunlaştırdığım konu klon konusudur. Şimdiye kadar birçok hayvanı klonladım, besledim, büyüttüm ve sonunda ecelleriyle öldüler. İlahi takdir... Klonlanması yasak olan insana geldi sıra.
Bu konuda hiçkimseye güvenemeyeceğimi biliyorum. Bu yüzden çalışmalarımı gizli yürütmeliyim.
Bugün bir gazeteye gittim ve isimsiz bir tüp bebek ilanı verdim. Karım öldüğünden beri hiç kimse için kullanmadığım telefon numarasını verdim.
Kekim ve çayım bitti. Bulaşıkları yıkarken ellerimin titrediğini hissettim. Bu ilk defa olmuyordu. isviçreli bilim insanları bunun aşırı mastürbasyondan olduğunu söylese de ben gerçek sebebini biliyordum. Radyoda halk müziği dinlerken aralara sıkıştırdıkları haber niteliğinde provokasyonlardı titremelerime ve saçlarımın beyazlamasına sebep olan.
Ben bunları düşünürken telefonumun çalması beni korkuttu ve elimdeki bardağı düşürdüm.
İlanıma bu kadar erken dönüt alacağımı beklemiyordum doğrusu. Biraz şaşkınlık, biraz heyecan, biraz korku içerisinde usulca telefona uzandım.
"Efendim?"...
YOU ARE READING
şırdandan düştüm
Fantasybu yazımda çılgın bir genetik mühendisinin saçma ve gereksiz bir projesini okuyucuya sunuyorum.