"Sana inanmak istiyorum kook,sevgine, bakışlarına... ama olmuyor"
Gözlerimden akan yaşları elimin tersiyle sildikten sonra arkamı dönüp bileğimde olan elleri itip yoluma devam ettim.
İşler ne zaman bu hali aldı bende bilmiyorum
Tek istediğim şey aklıma kazınmış olan o manzarayı silmek..Evet,jungkookla ben bu güne kadar sevgiliydik.Onu ilk kez sette görmüştüm.Onun makyörüydüm,o ise ana erkek oyuncuydu.İlk karşılaşmamızdan 3 ay geçtikten sonra ikimizde birbirimize aşk itirafında bulunmuştuk bugün ise 1. Ayımızdı. Ama onu tam da bugün 1. Ayımızda ha-neul ile kuliste öpüşürken yakaladım,tanrım beni aldattı! Ve hala inkar ediyor inanamıyordum
Yoldan geçen bir taksiye atladığım gibi evimin yolunu tuttum.Camdan arkaya doğru baktığım anda jungkook'un arabanın arkasından koştuğunu gördüm.Fakat bir kaç dakika sonra nefes nefese kalmış bir şekilde yavaşlamaya başladı en sonunda durmuştu benim ise görüş alanımdan çıkmıştı..evet gerçekten ayrılmıştık,buna inanamıyordum.Taksi ilerlerken ağızımdan çıkan hıçkırıklara engel olamadım.Aklımdan geçen tek şey; artık jungkook olmayacaktı,onsuz yaşamaya alışmalıydım daha doğrusu nasıl alışacaktım?.
———
Taksiden indim ve evime doğru yürümeye çalışıyordum.Ayakta duramayacak kadar bitkindim.Hala hıçkıra hıçkıra ağlıyordum
.Eve geldiğimde hemen kendimi duşa attım.Ağlamamı durduramıyordum,bu evin her köşesinde jungkook ile anımız vardı.Şu anda kendimi rahatlatmak için girdiğim duşta bile.Bu çok acıydı nereye baksam onunla olan anılarımız canlanıyordu.Bu katlanılacak gibi değildi.Zar zor duşumu aldım.Giyindikten sonra,Kendimi yatağa atıp uyumaya çalıştım.En fazla 1-2 saat uyumuştum saatte 00.30 a yaklaşıyordu.Aşağı kata indim,mutfağa doğru ilerlerken,ayağım takıldı ve sağ dizimin üstüne düştüm.Bir çocuk gibi ağlamaya başladım,Kafamı kaldırdığımda ise jungkook ile olan fotoğrafımızı gördüm bu ise ağlamamı ikiye katlamıştı.Cidden buna alışmak çok zordu.
O anda Birden bire kapı çaldı.Olduğum yerden kalkerken zorlandım,cidden bacağım acıyordu.Burnumu çekip,gözyaşlarımı sildim.Gelen her kim olursa olsun beni bu halde görmesini istemiyordum.Kapıya doğru ilerlerken kendime çeki düzen vermeye çalıştım.İlerlerken koridorda olan aynaya baktım çok olmasa bile eskisinden daha iyi gözüküyordum...
Kapıyı açtığım da karşımda jungkook vardı. Saat 00.30 u geçmiş,üstelik ayrılmıştık.Bu çocuk hangi cesaretle evime gelmişti.Birde elinde çikolata vardı.Tanrım! Sen bir çocuğumu kandırmaya çalışıyorsun.Evet çikolataya aşık olduğum bir gerçekti ama bu ha-neul ile öpüştüğü gerçeğini değiştirmezdi.
Jungkook'a gözlerimi devirip tam kapıyı kapatacakken.Elleriyle bileğimi tuttu
"Jj-jimin,lütfen açıklamama izin ver beni aa-anla.Beni bırakma"
Bileğimde ki elleri ittirdim ve gözlerimin dolduğunu hissettim.Onun karşısında ağlamamak için bu işi hızlıca halletmeliydim.onu en hızlı şekilde göndermeliydim,zaten onu uzun süre görmek istemiyordum.
"Konuşacak birşey kalmadı! BİTTİ JUNGKOOK ,ANLA BİTTİ!!!"
Hızlıca kapıyı kapattım ve yere çöktüm,hala evimin önünde olması ihtimaliyle yüksek sesle ağlamamak için elimle ağızımı kapattım.
Birkaç dakika kendime gelmeye çalıştım,kendime geldikten sonra camdan baktım tanrıya şükür gitmişti.Bende üst kata çıktım.Artık cidden uyumam gerekiyordu.———
Güneşin ilk ışıklarıyla uyanmıştım.Gece hiç uyuyamamıştım.En fazla 3 saat uyuyabildim.Başımı sağa çevirip komodinin üzerinde ki saate baktım normalde kalkmam gereken saatten 2 saat erkendi.Kendi kendime
'Biraz daha uyumalısın jimin' diye söyleniyordum.En sonunda gözlerim kendini ele vermişti ve tekrar uyumuştum.Telefonumun zil sesi geliyordu kulağıma,gözümü daha tam açamamıştım bile,elimi komodinin üzeri attım.Telefonumu biraz uğraşın sonunda bulabildim,beni arayan kişi bay kim'di.Büyük bir endişeyle telefonu açttım kim Namjoon dizinin yönetmeniydi.
"Nerde kaldın jimin!! Sana ihtiyacımız var
Oyuncuların makyajını kim yapıcak hahh?
ÇABUK BURAYA GELİYORSUN!"Daha ne olduğunu bile anlayamamışken telefonu kapamıştı.Esnerken birden bire telefonuma gelen bildirim ile telefonum açılmıştı ve olamaz! Saat 10'du bu olamazdı sadece 2 saat daha uyuyacaktım ama 4 saat uyumuştum.Hemen yataktan atlayıp bir yandan pantolonumu gitmeye çalışıyordum bir yandan da bugün yapılacak olan makyajı düşünüyordum.Tanrımmm! Jungkook ile o kadar kafayı bozmuştum ki,nasıl bir makyaj yapacağımı bile unutmuştum.Daha yüzümü bile yıkamadan aceleyle evden çıkmıştım. Yolda kendime 'salak jimin salak jimin' diye söyleniyordum.
Dizinin setine gitmiş,işimi yani oyuncuların makyajını yapmıştım,Tabi jungkook'un makyajını da yapmak zorunda kalmıştım.Cidden çok zordu o 15-20dakika 15-20 yıl gibi gelmişti.Tam setten ayrılacakken omzumda bir yoğunluk hissettim arkamı döndüğümde kısa bir şok geçirdim.Sonrasında sarılmaya başladık..
EVET UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BU İLK FİC DENEYİMİM UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR💞💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever | jikook
Fanfiction"Sadece onunum,sadece jeon jungkook.." ~JJK+PJM ~ukemin [fotoğraf editi the_jikook a aittir]