Finale son 3....Ne demeliyim? Ne yapmalıyım hiç bilmiyorum. Eğer ona 'evet beni Eunwoo itti 'dersem olacakları sizde ben de çok iyi biliyoruz değil mi? Ama eğer 'hayır o beni itmedi dersem' açık açık yalan söylemiş olacağım. Elinde kanıtlar var çünkü.
Derin bir nefes aldım ve dudaklarımı yaladım.
"Taehyung bak....Bunu konuşarak halledebiliriz. Irene'in yaptıklarının yanında bu hiçbir şey bunu biliyorsun."
Gözlerini kapattıp derin bir nefes aldı ve sinirle saçlarını karaştırıp tekrar bana döndü.
"Ne dedi sana? Sana ne söyledi de sen çekip gitmek istedin?"
Masumca ona baktım.
"Söylersem kızıcaksın."
Karşıma oturdu ve derin bir nefes alıp verdi.
"Kızmayacağım Yerin. Söyle şunu artık."
Pekala.... Ne olursa olsun.
"Yıllardır bana aşık olduğunu söyledi. Beni senin değil onun hak ettiğini söyledi."
İlk önce ifadesizce bana baksada bir süre sonra sinirden hafifçe gülmeye başladı.
"Hadi canım. Ben hak etmiyormuşum. Bak sen şu işe."
Ellerimi uzatıp ellerini tuttum. Ciddiyetimi anladığın da gülmeyi kesti ve bana bakmaya başladı.
"Kim ne derse desin. Ben seninim. Bunu ne Irene ne Eunwoo ne de bir başkası değiştirebilir. Bunu sakın unutma. Sana karşı olan hislerim hiç bir zaman değişmedi Tae. Değişmiyor ve değişmeyecek. Seni seviyorum."
Ellerini benden çekip yanaklarıma koydu ve bana biraz daha yaklaşıp alnını alnıma dayadı. Gözlerini kapatıp baş parmağı ile yanağımı okaşamaya başladı.
"Deliriyorum. Biri sana dokununca,bakınca,sevince.... Seni haddinden fazla,tahmininden çok daha fazla seviyorum Yenni."
Buydu işte. Benim sevdiğim,aşık olduğum adam buydu. Sırf üzülmeyeyim,huzurumuz kaçmasın diye gidip Eunwoo'ya bunun hesabını sormayacak biri o. Seni çok seviyorum mor kalpli sevgilim....
Evet bebeklerim... Umarım mantıklı,saçmalanmamış,güzel bir bölüm olmuştur.
Biliyorsunuz ki sınavı atlattım. Ve inanır mısınız bilmem ama tahminimden çok daha iyi geçti. Tabii böyle söyleyip bir de kazanamamak var. Aman allah korusun diyelim. KPSS için de başvuru yaptım. Bakalım hangisi olursa.
Yorum atmayı ve oy vermeyi unutmayalım böcüklerim. Sizi seviyorum...♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~
Fiksi Penggemar"Neden böyleyiz Taehyung?" "Senin yüzünden." 78K ♡♡ Hayran kurgu da rekor #152 Yerin etiket sıralamasında rekor #1♡♡