3.Bölüm

2.4K 231 27
                                    

Gülümsedim. Okumuştu.

" Ay karanlığa bağlandığı için, Güneşin ışığı fazla gelirdi."

Okumayacağını bildiğim halde tekrar mesaj attım. "Söyle Ay'a kaçmasın. Çünkü Güneş ışığından vazgeçti bile."

Başka şarkı çalmaya başladığında laptop'umu komidinimin üstüne koyup gözlerimi kapattım. Onu ençok gözüm kapalı dinlemeyi seviyordum. Yayının sonlarına gelmişti. Saate baktım, bu son müziğiydi. Yatakta doğrulup gerindim. Yarın sınavım vardı fakat Casper daha önemliydi. Şarkı bittiğinde veda etmek için konuşmaya başlamıştı

"Sadece dinle gece yayını bitmiş bulunmakta sayın dinleyenler. İyi bir gün geçirmeniz dileğiyle." Veda ettikten sonra yeni bir şarkı çalmaya başladı. Yayını kapatmak için laptop'u elime aldığımda şarkıyı hafif kısmıştı. " Oh ! Okeanos, söylediğin şeyi iletmeye çalışacağım. Haha"

Bana özel konuşma. Bana özel gülüş. Yayını kapatıp tekrar yatağa yattım. Aptal adam. Neden bu kadar seviyorum seni ?

"Ah Lanet !!" alarmı yumruklayarak kırmak istiyorum. Nasıl oluyorda Casper için olunca şikayet etmeden uyanıyorum ? Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve giyinmeye başladım. Astım ilacımdan sıkıp cebime kattım. Saat çoktan 7 olmuştu. Kulaklığımı kulağıma taktım ve yayını açtım. Daha yayına girmemişti. Mesaj bölümünü açıp mesaj yolladım. Ben mesajı yolladıktan hemen sonra yayındaydı.

"Günaydın sayın dinleyenler. En güzel sabahlar sizinle olsun ! Tabiiki Casper ile hahaha"

Okumayacağını düşünmüştüm. Sıradaki şarkı çaldığında attığım mesaj odasına cevap geldi.

-Casper

Sınavın vardı ve çalışmadığın içinmi umutsuzsun ? O zaman kopya çekmelisin ! Benden başka umutsuz vaka istemiyorum~ Fighting !!

Otobüsteki insanların bana deliymişim gibi bakmalarını umursamadan yanaklarım yorulana kadar gülümsemiştim. Otobüsten inip okulun bahçesine geldiğimde telefonum çaldı. Kris ?

"Alo ?"

"Oh Jongin rahatsız ediyorum ama birşey isteyebilirmiyim ?"

"Tabii hyung nedir ?"

"Radyo'yu yeni aldığım için tanışma yemeği düzenlemek istiyorum bana katılırmısın ?"

Kris'in söylediği bu olmasına rağmen benim anladığım şey 'Dostum sırf Casper'la tanışman için sana fırsat sunuyorum. Gelmeyeceksen delirmiş olmalısın.'

"Tabii hyung tabii gelirim tabiiki nerde ve ne zaman ?"

"Ah gerçekten minnettarım. Bugün akşam saat 8'de Pearl'de. 7'de evden alırım adresi mesaj atarsın görüşürüz !"

Tanrım bu okul nasıl bitecekti şimdi ? Nasıl hemen akşam olacaktı ?

Sonunda okul bittiğinde saat 4'tü. Hazırlanmam gerekiyordu. Hızla durağa gidip otobüsü beklemeye başladım. Eve geldiğimde saat 5'e geliyordu. Hemen yıkandıktan sonra kıyafetlerimi giymeye başladım. Siyah dar pantolon, siyah kemer, dar beyaz bi gömlek giymiştim. Gömleğin ilk 2 düğmesini açık bıraktığıma emin olduktan sonra saç maşasıyla saçlarımı hafiften kıvırıp dağıtarak jöle sürmüştüm. Parfüm sıkıp büyük saati bileklerimden geçirdikten sonra (yazarınız hayalini kurarken eridi.s.s.) saatin 7 olduğunu farkettim. Dışarı çıktığımda Kris yeni gelmişti. Arabaya bindim ve iltifatlarını kabul ettim. Üzgünüm hyung. Bunlar Casper için.

Yemeğin olacağı yere geldiğimizde avuç içlerim terliyordu. Ne yapmalıydım ? Heyecandan yürüye bileceğimi sanmıyorum. Aşk heyecanı sanırım kısmi felç gibi olmayıda kapsıyordu.

"Çoktan gelmiş olmalılar" Saol ya. Gerçekten.

İçeriye doğru yürümeye başladığında takip edip bende girdim. Masaya baktığımda yaklaşık 7 kişi vardı. Sanırım Casper daha gelmem- Aman tanrım ! Bana bakıyor ! BANA BAKIYOR ! Panikleme Jongin. Derin.Nefes.Al

"Merhaba arkadaşlar. Bekletmedik umarım. Umm... Bu Jongin. Dongsaeng'im-kardeşim- sayılır." Çalışanlar ellerini bana uzatıp isimlerini söylediklerinde aklımda tek bir kişi vardı. Sıra Casper'a geldiğinde gözlerime baktı ve gülümseyerek elini uzattı. "Memnun oldum. Ben Kyungsoo."

Birşeyler başlıyor artık :D umarım keyif almışsınızdır. Vote'lemeyi ve yorum yapmayı unutmayın~ öpüldünüz ^^

JUST LİSTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin