Yoonmin; Parempi tarina kuin Netflixissä

183 19 6
                                    

Yoongi astui ovesta sisään ja nykäisi nappikulokkeet korvistaan. Kovaääninen musiikki vaihtui talon rauhalliseen ääneen, kello tikitti, tuuletin surisi. Yoongi potkaisi kuluneet converset jaloistaan ja vetäisi mustan hupparin päänsä yli. Hän suoristi hupparin alla olleen pitkähihaisen paidan hihat ja nappasi puhelimen käteensä. Astuessaan olohuoneeseen Jimin nousi ylös sohvalta.
"Sä tulit", hän hymyili ja kietoi kätensä Yoongin ympärille.
"Tottakai mä tulin", vastasi Yoongi ja painoi Jiminin itseään vasten.
"Oliko sulla ikävä mua?" kysyi Yoongi hymyillen.
"Oli, mistä arvasit?" Jimin mumisi Yoongin paitaa vasten.
"En tiiä onko se ees mahollista mut tää on tavallista mukavampi halaus."
Jimin nosti kasvonsa Yoongin paidasta ja hymyili tälle. Yoongi hymyili takaisin ja kumartui painamaan suukon poikaystävänsä huulille.

He katsoivat hetken toisiaan silmiin melkein kliseisen rakastuneesti, kunnes Yoongi rikkoi hetken taputtamalla Jiminiä takapuolelle.
"Mitä me voitas tehä?"
"Ihan mitä sä vaan haluut", vastasi Jimin.
"Miten ois netflix&chill? Sillai ihan kirjaimellisesti chill", ehdotti Yoongi.
"Kuulostaa hyvältä"
Yoongi käväisi olohuoneessa hakemassa läppärin, ja Jimin meni edeltä makuuhuoneeseen pedakseen sängyn. Hän ei pitänyt siitä, että likaisilla vaatteilla istuttiin suoraan lakanoille.
Yhdessä he kömpivät sängylle, ja Yoongi avasi läppärin. Sen taustakuvana oli huvipistossa otettu kuva, jossa he suutelivat myöhään illalla maailmanpyörän valoissa.
"Tää kuva on ehottomasti yks parhaista joka meistä on koskaan otettu", sanoi Jimin hymyillen, katsellen taustakuvaa ja muistellen sitä iltaa.

"Mä muistan kaiken mitä sillon tapahtu, se oli jotenki maaginen ilta. Muistan ku päästii sisään sinne ja käveltiin ihmisvilinän sekaan, jonne oli helppo kadota. Pidin sua tiukasti kädestä, etten vaan hukkaa sua sinne. Ihmiset siinä ympärillä jutteli ja nauro, oli aurinkoinen päivä ja siel oli paljon turisteja. Me mietittiin siinä et minne mentäs ekana, päätettii mennä vuoristorataan jotta saatais kaikkein pelottavin alta pois"
"Sä huusit ihan julmetun lujaa koko matkan", muisteli Yoongi hymyillen.
"Et säkää paljon hiljasempi ollu", virnisti Jimin.
"Oltiin siel koko päivä, käytii melkee kaikki laitteet läpi", jatkoi Jimin. "Käytii syömässä sitä hyvää pitsaa sen karusellin lähellä, ja ajettiin polkuveneillä. Sitten sä kysyit että lähtisinkö mä sun kanssa sinne rakastavaisten polulle enkä miettiny sekuntiakaa. Käveltiin siel käsikädessä, siel oli kaikkee kliseistä; ruusupensaita ja punasia sydämiä. Ja valkosia penkkejä molemmin puolin sitä hiekkatietä. Istuttii yhelle niistä ja oltii siinä vaikka kuinka kauan."
"Tässä kohti mun tarttee korjata: suudeltiin siinä niin kauan, että siihen viereen tuli joku toinen pari oottamaan omaa vuoroaan", nauroi Yoongi.
Jimin hymyili leveästi toisen naurulle ja painoi suukon tämän poskelle.
"Mutta minkä mä sille voin että sä oot niin hyvä siinä hommassa että siihen ihan addiktoituu," lisäsi Yoongi virnistäen.
Jimin pyöräytti silmiään dramaattisesti ja sanoi: "Sä pidit mua vyötäröltä kiinni, en ois ees päässy siitä mihinkää jos oisin halunnu"
"Mut et halunnu"
"Et halunnu säkään", muistutti Jimin.
"No en nii", myönsi Yoongi.

"Katotaanko me sitä Netflixiä?"
"Mä haluun eka kuulla tän tarinan loppuun", vastusti Yoongi mutristaen huuliaan.
"Mutta sähän tiiät mitä siinä tapahtuu?", ihmetteli Jimin.
"Niin tiiänki, mut haluun et kerrot sen mulle silti", sanoi Yoongi.
Yoongi suukotti Jiminin nenänpäätä ja toinen hymyili.
"No hyvä on. Sen jälkee ku vihdoin päästii lähtemään siitä penkiltä, käytiin ostamassa hattaraa ja kokeiltiin sitä valokuvausboksia. Käytiin viel muutamassa laitteessa, ja sit alko oleen aika myöhä. Kysyin sulta et voidaanko mennä vielä maailmanpyörään, ja sä vastasit myöntävästi. Kiivettiin sisään siihen heiluvaan kopperoon ja meidät vietiin ihan ylös asti. Sieltä näki koko kaupungin, sä pidit mua kädestä ja suutelit mun poskee. Sanoit et sä tykkäät musta niin paljon ettet itekkään ymmärrä. Ja mä sanoin että mäkin tykkään susta ihan luvattoman paljon ja me suudeltiin siellä ylhäällä ja maailmassa ei ollu ku me kaks. Sitte se maailmanpyörä liikku takas alas, ja me tultiin pois kyydistä. Käveltiin pois muiden edestä ja jäätiin seisomaan siihen maailmanpyörän eteen. Aurinko laski, taivas oli täynnä sinisen, violetin ja pinkin sävyjä kun me suudeltiin siinä keskellä kaikkia muita. Se oli aivan ihanaa.." Jimin huokaisi.

Hän katsoi Yoongia silmiin maatessaan tämän vieressä sängyllä. Yoongi silitti Jiminin poskea ja painoi tämän hellään suudelmaan. Hitaasti ja nautiskellen he suutelivat siinä sängyllä, aivankuin he olisivat hetkeksi palanneet takaisin siihen iltaan huvipuistossa. He erkanivat varovasti, jotta eivät tuhoaisi hetkeä, jona maailmassa olivat vain he kaksi. Kuiskaten Jimin kertoi tarinan loppuun: "Kun me vihdoin maltettiin irrottaa toisistamme, se valokuvauskojun pitäjä rykäs siinä meidän vieressä, pyys anteeks häiriötä ja kerto vähän nolona et se oli seuraillu meitä koko päivän. Sillä oli kuulemma sellanen tapa, että se valitsi satunnaisia ihmisiä ja kuvas niiden päivää. Se anto meille muistitikun, josta me myöhemmin löydettiin kuvia koko meidän päivän ajalta."
Hymyillen Yoongi silitti Jiminin poskea, oli hetken hiljaa ja kysyi sitten:
"Niin mites se Netflix?"
Jimin purskahti heleään nauruun. Yoongi hymyili leveästi ja avasi Netflixin koneelta. He katsoivat koko illan satunnaisia sarjoja, mutta molemmat huomasivat ajattelevansa ettei yksikään tarina Netflixissä olisi parempi kuin se päivä huvipuistossa.

tähän sivumaininnaksi voisin toki kertoa ettei mulla ole netflix-tunnuksia enkä oo ikinä kattonu netflixiä :D

BTS ONESHOTS (FIN)Where stories live. Discover now