16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir .
Bölüm Şarkısı : Ciara - Dance Like We're Making Love
İyi Okumalar
" Kıpırdanma artık Katherine " dedi Niklause , huysuzlanıyordu o da artık .
" Uykum yok " dedim , gerçekten de hiç uykum yoktu .
" Sayende artık benimde yok " diye sızlanıp hafifçe doğrulup sırtını yatak başlığına dayadı , bende kafamı göğsüne yaslayıp tek kolumu beline attım .
Aklımı karıştıran bir kaç soru vardı ama bu soruları sormaya çekiniyordum . Mesela , biz şimdi neydik ? Ne olmuştuk ? Tamam bu soru saçma olabilir ama gerçektende artık ne vardı aramızda ? Niklause ile birlikte sevgili olabilir miydik ki ? Eğer sevgili olursak benim için iyi olmazdı . Çünkü ne zaman bir sevgilim olsa başıma büyük olaylar geliyordu ya da çıktığım çocuktan sıkılıyordum . O yüzden sevgili olma işi biraz uzaktı bana , ki zaten Klaus'tan böyle bir atak beklemiyordum .
" Anlat bana " dedi kısık sesle
" Ne anlatiyim ? "
" Kendini , hayatını , hayalerini , anlat " dedi
" Tek bir şartla sende bahsediceksin , Ben ne kadar bahsediyorsam sende ,"
" Anlaştık ,korkak . Başla bakalım ."
" Tamam . Ailem yüzünden gitmediğim eyalet kalmadı mesela , birçok dil biliyorum sırf bu yüzden . Her nereye gitsem , oraya uyumu zor sağlıyorum . Sırf gittiğim yerlere uyum sağlıya bilmek için bir şeyler öğrenmeye çalıştım . Buna voleybol ve Keman çalmada dahil . Küçüklüğümden beri hiç ayrılmadığım iki arkadaşım vardı , Darcy ile Hope . Aramızdan su sızmazdı , ama Hope bizi unutunca aramız açıldı , küs değiliz ama pekte konuşmayız . Ben her nereye gitsem gidiyim Darcy ile bağlarımı hiç koparmadım . Tabi uzun bir süredir ilk defa onların yaşadığı yerde kalmıştık , taki buraya gelene kadar . " dedim ve derin bir nefes aldım ne çok konuşmuştum öyle
" Tamam sıra bende , " boğazını temizledi " Gereksiz bir kardeşim var , benden birkaç yaş küçük, babama kıyasla anneme daha düşkünüm Ailem ile aram pek iyi değildir ,sigara içtiğimi zaten biliyorsun. Kız meseleleri yüzünden babam beni zorla evlendirmeye kalktı , kim olduğunu biliyorsun . İlk başta sadece basit bir nişandı zaten asla evlilik olmayacaktı . Uyuşturucu bağımlısıydım bir aralar ama ondan kurtuldum 1 yıl önce . O zamanlarda da arada bir Basket oynardım ama tedaviden sonra sarılacak bir alışkanlık edinmek için Baskete daha çok bağlandım . Bu süreç zafında hiç hayal kurmadım " dedi .
Aklımdaki bir kaç soru çıkmıştı ortaya , Hayatı bu kadar kötümüydü ? Peki ya adam öldürmek , o ne oluyordu peki ?
O gece aklıma gelince birden bire titredim . Ona karşı içimde olan yarım yamalak oluşan güven sarsılmıştı tekrardan . Nedenini , O adamın kim olduğunu , hep mi bu işi yaptığını ve daha bir çok soruyu o kadar sormak istiyordum ki , olmuyordu . Sözcükleri sesli olarak söyliyemiyordum . Tüm hepsini yutmak zorunda kalmıştım .
" Kasıldın Katherine , birşeylerden korktun . Ne oldu anlat . " dedi Niklause . Beni bu kadar iyi nasıl tanıyordu ve bundan korkmalımıydım ki ?
" Y-ok bişi " Lanet girsin !
" Söyle korkak " dedi ciddi bir sesle .
" Birşeyden felan korktuğum yok Klaus "
" Bana sakın yalan söyleme Katherine . Neden çekiniyorsun bende . Neyden kortun , söyle "
"Klause ben .." dedeim ve kelimeleri gene yuttum . Ne diyebilirdim ki .
" O geceyi hatırladın dimi " dedi sert bir sesle , korktuğum başıma gelmişti ve anlamıştı işte . Yavaşça kafamı sallayarak onayladım onu . Derin bir nefes alıp verdi . Sonra hızlı bir hareketle yataktan çıktı .
" Kalk gidiyoruz " kirpiklerimi kırpıştırarak ona baktım ,
" Gecenin bu saatinde nereye ?" dedim . İlk defa aklımdan geçenleri sesli söyleyişime seviniyorum . Bu onun yanında bir ilkti .
" Kalk gidince görürsün " dedi . Onu onaylıyarak Tşörtü çıkartıp ona verdim , dolabıma gidip Beyaz, Kısa , keten ama bir o kadarda gündelik elbisemi giydim . Üstüne uzun kollu , elbisem kadar bir hırka aldım . Kısa Kahverengi botlarımı ve çantamı alınca ona doğru döndüm . Sırtını dönmüş dışarıyı izliyordu . Boğazımı temizliyerek dikatini bana vermesini sağladım . Bana dönüp baştan aşağı süzdükten sonra kolumdan yakaladığı gibi odadan dışarı çıkardı . Sesiz olmaya çalışarak dışarı çıktık . Gecenin bu saati nereye gidebilirdik ki ?
Arabaya geçince Emliyet kemerini taktım . Oda kemerini takınca gaza bastı ,
" Nereye gidiyoruz " dedim en sonunda , Çoktan evdn uzaklaşmıştık .
" Benden korkmaman gerektiğini öğreticeğim sana ." dedi ve sustu . Tüm araba yolculuğu sürecesinde beni sorularım ve daha da çoğalan korkularımla öylece yalnız bırakarak sustu .
- Bölüm Sonu -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
General Fiction🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...