Azon az éjszakán

44 1 0
                                    

- Van itthon valami pezsgő vagy bor?kérdezte Dean miután sikerült elszakadnia ajkaimtól.- Van valami a hűtőben nézd meg addig én lezuhanyzok elégge lefárasztott a mai nap, nyomtam egy csókot Dean szàjára és elindultam az emeletre. Màr alig vártam, hogy megszabaduljak a ruhámtól és a kétségeimtől. Nem Deanben kételkedem hanem magamban, hogy elég jó vagyok-e neki, hogy tényleg szerelem ez vagy , hogy meddig tart. Bármi is ez amit érzek nem akarom, hoy elmúljon. Hatalmas habos fürdőt csinàltam a kádban még fürdősót is tettem bele, hogy segítsen ellazulni. Éppen amikor beszálltam a kádba éreztem a hideg szellőt a hátamon majd meghallottam Dean lépteit. -Gondoltam neked is jól fog esni, tett le mellem Dean egy pohàr pezsgőt és pár szem epret. - Imàdom az ep..elakadt a szavam. Dean éppen előttem vetkőzött. Annyira szexi volt ahogy ott àllt mellettem egy gatyában és úgy nézett rám mint akit azonnal felfal a szemével. Beszállt mellém a kádba és az első dolga volt, hogy szájával a mellemet találta meg. Imádtam ahogy kényesztet , minden porcikám beleremegett. Ahogy haladt egyre lentebb annál jobban kívántam őt magamba. De az annyira várt szex most elmaradt csak nézett rám és a kezembe nyomta  a poharat. -Valami baj van Dean? - Velem van valami baj?aggodalmasan néztem arra a férfira aki egy pillanattal ezelőtt meg merevedő férfiassággal szállt be a kádamba. -Nem semmi baj nincs csak szeretnék egy olyan estét ami felejthetetlen lesz számodra. - Veled minden este az Dean bármikor amikor együtt vagyunk. -Ne értsd félte Debra nagyon szeretek veled lenni minden vágyam, hogy újra benned legyek, de szükségünk van arra is hogy lélekben közelebb kerülj hozzám. Ezzel nem vitatkozhattam, igaza volt. Tényleg nem nyíltam meg neki, csak testi szempontból. Annyira idióta vagyok azt hittem nem veszi majd észre, hogy úgy bànok vele mintha a házi szeretőm lenne. Pedig nem igy volt hiszem az első szeretkezésünk után eldöntöttük, hogy együtt leszünk. - Ma vagyunk együtt egy hónapja. Elfelejtetted igaz?kérdezte bár inkább kijelentésnek éreztem. Teljesen igaza volt egyàltalán nem volt eszemben. Láttam a szemében azt a csalódottsagot amit anno én éreztem ha velem tették ezt. Nem tudom mi történt velem. Nekem nem csak ennyire kell. Szükségem van rá. Hozzá bújtam a kádban és azt éreztem valami újból elkezdődik. -Sajnálom, kezdtem bele a mondandómba mire keze az arcomra tette. -Nem mertem megnyilni neked mert féltem, féltem, hogy csak a vágyaim vezetnek, de ma mikor Mike kèrdezte, hogy miért vagyok veled akkor jöttem rá, hogy nem csak a testi örömök miatt, hanem miattad is. -Dean nem várt többet csak egy kis bíztatast. -Deb, nincs egyetlen dolog ami összeköt minket ,  a kémia ami az első perctől kezdve megvan köztünk ami annyira erős hogy sosem birok ellenállni neki, emellett van az az érzés amit nem lehet jobban megfogalmazni mint hogy " örökké akarlak". - Én is örökké akarlak Dean! Nem volt több kérdésem sem kétségem örökke Deant akartam csak arra volt szükségem, hogy ne csak a szavaiban bizzak hanem az érzéseiben is. Karjaiba fogva emelt fel és vitt egyenesen a hálószobába. - Most folytathatom ott ahol abbahagytam ha szeretnéd. -Téged szeretnélek. Ennél több nem is kellett neki , ledobott az ágyra és újra megtalálta szája a kedvenc részeit. Annyi gyönyört tud okozni nekem, annyiszor elmegyek egy alkalom alatt. Ennyire jó az ágyban vagy ő van ilyen nagy hatással rám? Testünk egyszerre mozgott, egy ritmus vezetett minket. Ahogy egyre erősebben és egyre gyorsabban hatolt belém éreztem, hogy lassan mindkettőnknek itt a vége. Lovagló pózba fordított és ahogy tekertem a csípőm meredő férfiasságán nem csak ő ment el hanem én is. Mindketten fáradtak voltunk nemcsak a gyönyörtől amit egymásnak okoztunk, hanem a naptól is. Dean szinte egyből elaludt mellé bújtam és mégy egy csókot leheltem ajkaira. - örökké akarlak!

Másnap reggel korábban ébredtem. Annyira édesen aludt Dean, hogy nem volt szivem felébreszteni. Kimásztam az ágyból és leszaladtam a konyhába, valami reggelit akartam készíteni. Mikor végeztem vele Dean még mindig aludt igy leültem a tv elé és megnéztem a kedvenc műsorom..vagyis csak próbàltam. -Jóreggelt napsugár, nyomott egy csókot a számra és leült mellem. Odatettem mellé a neki elkészitett reggelit ami a kedvence volt, piritós és kakaó. Pont mint egy baromi szexi kisgyereknek. -Mi ez az ostoba műsor?kérdezte még kicsit kómásan. -Hé! Ez a kedvencem! Nagy szemekkel nézett ràm majd inkább folytatta a reggelit. Igy sikerült csendben megnéznem a műsort. Egyszer csak hirtelen elaludtam. Arra ébredtem, hogy együl fekszem a kanapén betakargatva. Hol van Dean? Ez volt az első ami eszembe jutott, nem akartam hogy itt hagyjon. Vele akartam lenni. Már mindenhol kerestem mikor megláttam egy papírt az asztalon: - Elmentem dolgozni, hamarosan találkozunk addig is, akarlak! Megnyugtatott, hogy nem csak úgy itthagyott hanem legalabb oka is volt rá. Aznap este egyedül aludtam. Vagyis inkább próbáltam mert nem ment. Dean nélkül nem. Teljesen az irányítása alá vont. Beleszerettem. Ránéztem a telefonra 03:45volt. Nem gondolkoztam mint ahogy mostanában soha főleg ha Deanról van szó. Felemeltem a telefonom és írtam neki: " költözz hozzám, reggel várlak, akarlak millió csók Deb" 

Azt hiszem hivatalosan is elment az eszem. Egyszerűen imádtam. 

Örökké akarlakWhere stories live. Discover now