Capitolul 4

219 13 0
                                    

                         "Cupidon cel bătrân"

Max mi-a luat geanta de pe umar si mi-a carat-o pana la vestiare .

-Am doar hainele in ea , puteam s-o car si singura , e usoara . I-am spus in timp ce ii luam geanta din mana si o puneam pe degetul meu aratator aratandu-i astfel cat de usoara era. 

-Stiu , stiu . Am vrut doar sa fiu dragut cu tine . A spus apoi mi-a zambit lenes .

-Sunt doar o stripteuza ! Am spus si am ridicat din umeri in semn ca nu e mare lucru

-Nu trebuie sa fii dragut cu mine . I-am spus in timp ce-mi scoteam hainele din geanta .

Imediat dupa ce am rostit cuvintele zambetul i-a pierit. Mi-a tras o privire usturatoare ca mai apoi sa plece pur si simplu . Aparent el nu ma considera doar o stripteuza . Am zambit la acest gand si apoi am intrat in cabina de schimb .

M-am dezbracat ca mai apoi sa-mi trag partea de jos a costumatiei pe solduri . Era cam dificil s-o pun pe mine .

-Ce naiba ?! Am spus ce ma chinuiam sa ma indes in acei chiloti , pantaloni ce-or fi .

Ori m-am ingrasat , ori costumatia a intrat la apa . Imi trag pe cap si micutul maieu taiat . Nu mai era larg cum il planificasem . Imi cam zdrobea sanii si ii ridica pana in gat .  Maieul avand doua cupe atasate pentru sani . 

Am iesit din cabina si m-am privit in oglinda . Pusesem ceva pe mine , poate un kilogram , poate doua .   

M-am dus in "camera mare" ca sa ma vad intr-o oglinda din cap pana in picioare . 

Cum intri pe usa din spatele tejghelei dai intr-un hol cu mai multe usi , iar in camera din capat  se afla "camera stripteuzelor" sau "camera mare" , aceasta fiind plina de oglinzi  . In dreapta sunt vestiarele iar in stanga sunt baile .

Tot privindu-ma am ajuns la concluzia ca nu se vedea aproape deloc . Aratam parca mai bine . 

Am iesit din "camera mare " si am intrat in bar , bineinteles complimentul zilnic a lui Max nu s-a lasat asteptat .

-Ce fata frumoasa a facut maica-ta ! Mi-a spus el dintr-o pozitie tare autoritara desi pe fata lui se citea relaxarea .

Mereu ma complimenteaza inainte de "spectacol" , imi da o stare de bine si multa incredere in mine , iar asta se vede perfect pe scena , el stie asta mai bine ca oricine . Mereu ma surpinde , lucrez aici de ceva timp si de la incindent  , zilnic imi face cate un compliment si totusi niciodata nu mi-a zis acelasi lucru de doua ori .

-Exagerezi Max ! L-am privit zambind iar el mi-a raspuns tot cu un zambet cald si dulce . 

-Multumesc ! Si l-am sarutat pe obraz . 

M-am dus in spatele scenei de unde am luat o carpa si un fel de detergent . 

M-am apucat sa lustruiesc barile , de obicei nu fac asta dar banii in plus ma obliga . 

Dupa ce am terminat de lustruit m-am dus si am luat si un mop ca sa sterg si podeaua in tot barul , nu doar pe scena .  Ca de obicei Max nu-si lua ochii de pe mine .

-Max nu mai saliva tocmai ce curatam si eu podeaua . Chiar iti doresti sa muncesc si mai mult de atat ?  I-am spus apoi am facut clasica fata de catelus plouat.

-Esti o mica pacoste ! A spus in timp ce se intorcea cu spatele .

-Multumesc ! Si am inceput sa rad .  

E as aun copil cateodata , e tare suparacios . Am trecut pe langa el ca sa iau alta carpa , speciala pentru praf si m-am apucat sa sterg tejgheaua si mesele . Dupa ce am terminat de sters si praful , am aranjat putin si scaunele si gata . 

Drumul spre fericireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum