Φτάσαμε στο σπίτι όπου δεν ήταν κανένας. Ενα κύμα ανακούφισης με πλημμύρισε.
Τότε, με τράβηξε κοντά του αρχίζοντας να με φιλάει λεμαργα. Δάγκωσε το χείλος μου για να έχει πρόσβαση στο στόμα μου. Η γεύση μέντας από την τσίχλα που μασουσε με ανατριχιασε. Με έφερε κοντά του πιάνοντας μου την μέση και έπιασα τα μάγουλά του.
"Θέλω να σε φιλαω συνέχεια"ψελλιζει πάνω στα χείλη μου και με κοιτάει στα μάτια.
"Δεν σε εμποδίζει κανένας"του είπα πονηρά δίνοντας μου ένα πεταχτο φιλί.
"Πάω για ένα μπάνιο και έρχομαι"είπε ενημερωτικά και ανέβηκε τις σκάλες.Τότε, έβγαλα το κινητό μου και έστειλα κατευθείαν στον άγνωστο.
Εγώ.
"Σνομππππ"
"Μπεςςςςς"
"Έχω νεααααα"Ο ανώμαλος της ❤ μου.
"Γεια σου μικρό μου💘"Εγώ.
"💙"
"Σνομπππππ τα έφτιαξα με τον Στεφανοοοο😍"Ο ανώμαλος της ❤ μου.
"Να τη πάλι αυτή η μπλε-"
"ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΕΕΙ???"
"ΜΕ ΤΝ ΓΝΩΣΤΌ ΣΤΈΦΑΝΟ? ΑΥΤΟΝ Π ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΣΕΊΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΌΛΟΙΠΕΣ ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ Σ??"Εγω.
"Ναι, με αυτόν😍"Ο ανώμαλος της ❤ μου.
"ΟΜΓΓΓΓΓ ΔΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΜΙΚΡΉ"
"ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΧΑΡΟΎΜΕΝΟ ΠΟΡΝΟΓΕΡΟ:)"Εγώ.
"Δλδ το παραδέχεσαι ότι είσαι πορνόγερος😒😯"Ο ανώμαλος της ❤ μου.
"Δν είμαι😒"
"Εσυ με λες έτσι μικρό σκουλήκι:'("Εγώ.
"Θα το δούμε όταν συναντηθουμε;)"
"Ποτέ αλήθεια θα σε δω?"Ο ανώμαλος της ❤ μου.
"Θα το κανονισουμε.. τα λέμε😚"Εκλεισα το κινητό μου και πήρα την Στέλλα να της το πω.
Κλασσικά, την άκουσε το παρακάτω τετράγωνο από τις φωνές της.
Μετά από ένα τέταρτο, ο Στέφανος κατέβηκε κάτω και με πήρε στην αγκαλιά του. Φορούσε μία απλή γκρι φόρμα και ακούμπησα το κεφάλι μου στο γυμνό στέρνο του. Εκείνος, μου χαιδευε τα μαλλιά ενώ εγώ ξεφύσισα.
"Τι έχεις μωρό μου;"
Ποτέ δεν θα το συνηθισω οτι με λέει έτσι.
"Το πιστευες ποτέ ότι εμείς οι δυο θα καταληγαμε έτσι; Είναι τόσο παράξενο"του λέω τις σκέψεις μου.
"Μπα. Πίστευα ότι θα μαλωναμε συνέχεια σαν τον σκύλο και την γάτα"είπε και γέλασε παρασύροντας κι εμένα.
"Τι άλλο συμβαίνει;"με ρωτάει γλυκά.
"Απλά είναι τόσο λάθος αυτό που συμβαίνει ρε Στέφανε. Οι γονείς παντρεύονται -"
"Κοίτα με Ελπίδα" με προστάζει κα ανεβαζω το κεφάλι μου να τον κοιτάξω.
"Εμείς οι δυο ποτε δεν θα έχουμε κάποια σχέση με αδέλφια και μαλακιες"μου υπενθυμίζει και γνεφω θετικά.
"Σε παρακαλώ μην το μάθουν ακόμα"τον παρακαλαω και μου γνέφει φιλώντας γλυκα την μύτη μου.
"Τι λες για καμιά ταινία;"ρωτάει και ενθουσιάζομαι.
"Να βάλουμε το φαστ αιντ φιουριους?"
"Το 8"του λέω ενθουσιασμένη και φέρνει το λάπτοπ. Βάζει την ταινία και κάθομαι αγκαλιά του ενώ μας σκεπάζει με μία κουβέρτα.Δεν το πιστεύω ότι καταλήξαμε μαζί. Λες και είναι ένα όνειρο που αργά ή γρήγορα θα ξυπνήσω.
Μετά από κάποιες ώρες κλειδιά ακούγονται στην πόρτα κάνοντας με να τιναχτω και να βρεθώ στην άλλη γωνία το καναπέ.
"Γεια σας παιδιά"λέει η μαμα μου και έρχεται στο σαλόνι.
"Έχουμε να σας πούμε κάτι"μας λέει ο Νικος.
"Σε δύο μήνες παντρευομαστε"ανακοινώνει η μαμά μου και μένω κάγκελο.Σ/Ε"ΤΙ;"
🔸🔸🔸
Χευυυ πιπολ:)
Συγγνώμη που ήταν μικρό αλλά έπρεπε:)
Τι κάνετε;
Ελπίζω καλά❤Τα λέμε στο επόμενο♥
Φιλουθκια😙
-SerpaNtina💣
YOU ARE READING
Texting With My Step Brother [T.W.M.S.B.]|✔| -BOOK 1- #WWSA2k2018 #BC2k18 #WCC
HumorΆγνωστος αριθμός. "Ρε Ερμή" "Να σ γ*μήσω" "Σε περιμένω μισή ώρα" Εγώ. "Τι στο καλό;" "Ποιός είσαι;" ...