Kisame x Sasori

108 10 2
                                    

,,Tak čo odo mňa chceš?"spýtal som sa modrovlasého muža. ,,Mali sme dohodu...Pamätáš?" Doširoka sa usmial. Zamračil som sa. Samozrejme, že si pamätám. Účel bol zbaliť Deidaru a dostať ho na noc do postele. ,,Neurobil som to." Pozeral som na neho so zamračeným pohľadom. Niektorý by si mohli povedať- 'Však stačilo zaklamať'. To nie je ale také ľahké. Stopercentne by sa Deidaru pýtal a ten idiot nevie klamať.

,,Vieš teda čo ťa čaká, že?"spýtal sa. Uchechtol som sa. ,,Budem tvojou kurvou na túto noc,"povedal som. Kto by bol povedal, že rybička môže byť takto úchylná. ,,Je čas urobiť zo seba človeka,"povedal. Povzdychol som si.
Behom chvíle zo mňa bol človek.

,,Na kolená!"povedal. Urobil som tak.
Začal si rozopínať nohavice.

,,To si zo mňa robíš prdel, nie?!"spýtal som sa. Tá vec medzi jeho nohami je obrovská. ,,Veď ma roztrhneš!"povedal som mierne vystrašene. Keď si pomyslím, že toto budem mať v zadku, tak ma chytajú zimomriavky.

,,Drž hubu a rob, čo máš!"povedal. Chytil ma za hlavu a násilím mi jeho penis strčil do úst. Prirážal mi do úst a ja som myslel, že sa buď pozvraciam alebo zadusím. Preto nenávidím jutsu v premenu na človeka.
Po chvíli s tým však prestal a hodil ma na postel. Toto bude bolieť.
Strhol zo mňa oblečenie, začal som sa pripravovať na najhoršie. Avšak nič sa nedialo. Pozel som na Kisameho s otázkou v očiach. ,,Nechcem, aby ťa to bolelo, o to sa neboj,"povedal, naslinil si dva prsty a jeden do mňa strčil. Po chvíli strčil aj druhý a to už som mierne sikol bolesťou. Začal nimi pohybovať a nakoniec pridal aj tretí prst. Všetky nakoniec vymenil, za to niečo omnoho väčšie.
Od bolesti som sa prehol v chrbáte. Neviem či toto vôbec vydržím. Ak áno, tak nedokážem vstať minimálne týždeň.

Keď bol vo mne celý, dal mi aspoň čas si zvyknúť. Slzy mi voľne tiekli, viečka som mal zovreté celou svojou silou pri sebe. Nechty som zaríval do povlečenia a dúfal, že tá bolesť prejde. ,,Uvoľni sa." ,,To sa ľahšie povie, než urobí!"skríkol som a zhlboka dýchal.
Ucítil som na sebe dotyky. Otvoril som oči. ,,Čo si myslíš, že robíš,"spýtal som sa. ,,Sasori...Skús si to užiť,"povedal a začal moje telo obdarovávať bozkami. Zastavil sa pri mojich bradavkách. Jednu z nich začal laskať jazykom a druhú si zobral medzi prsty.
Nevedel som, že aj také veci môžu spôsobovať slasť. Slasť, ktorá sa miešala s bolesťou. V postate to tvorilo skvelí pocit.
Po chvíli sa Kisame prestal hrať. Pomaly sa zo mňa dostal von a zase zasunul. Jemný príraz a cez to to bolelo ako čert.

Jednu svoju ruku premiestnil na moje prirodzenie a začal s pohybmi. Po chvíli som bol vzrušený. Kisame začal pravidelne prírážať. Bolesť pomaly opúšťala moje telo a nahraďovala ho slasť. Začal som vzdychať Kisameho meno.

Po chvíli zo mňa vytiahol svoje mužstvo. ,,Otoč sa k stene,"povedal. Prikývol som. Otočil som sa a rukami sa zaprel o stenu.

Znovu do mňa strčil svoj penis a začal prirážať. Prehýbal som sa slasťou.
Kisame do mňa prirazil veľkou silou a úplne na doraz. Z úst mi unikol slastný výkrik. ,,Ah~ Kisame, tam!"povedal som pomedzi vzdychy. Cítil som ako sa usmial. Všetky prírazi zamieril na to jedno miesto.

Cítil som, že každú chvíľu sa urobím. Kisame mi robil na krku značky. Vidím, že to asi nezostane len pri jednej noci.
,,Kisame, ahh! Ja...už-"nestihol som dopovedať a urobil sa. Zároveň som sa úplne stiahol, čo asi dopomoho k vrcholu aj Kisamemu. Cítil som v sebe tú teplú lepkavú tekutinu. Pomaly zo mňa modrovlasý vyhádzal. Okamžite som padol na posteľ. Už teraz som sa nedokázal ani pohnúť, nie to zajtra.

Otočil ma na chrbát. Dočkal som sa malej pusy. ,,Som rád, že si tú dohodu nesplnil,"povedal. Pousmial som sa. Ľahol si vedľa mňa a objal ma. V jeho objatí som po chvíli zaspal.

...Koniec...

Happy Meeting [KisaSaso Yaoi OneShot]Kde žijí příběhy. Začni objevovat