1( bir )

73 8 1
                                    

Lise son öğrencisiyim, yaşıtlarım harıl harıl ders çalışırken ben bunu umursamıyordum bile sonuçta dünyaya bir kere geliyordum ve zamanımı saçma şeylere harcayamazdım. Okulu seviyordum insanları gözetlemek onlar hakkında kendimce yorumlarda bulunmak hoşuma gidiyordu. Arkadaşım olsun istemedim, istesem yapamayacağım bir şey değildi ama arkadaş olabilecek seviyede insanlar yoktu hepsi sıradan düşüncesindeydim. Ama okulumuza transfer öğrenci gelmişti. Okulundan bazı sebeplerden dolayı atılmış, ailesi de para ödeyerek yani torpil ile okulumuza yazdırmıştı. Okulumuz devlet okuluydu ama müdürün para göz olduğu gerçeğini değiştirmiyordu bu durum. Sakin bir tipe benziyordu, insanlarla konuşmak istemiyordu ve onları tersliyordu, evet ben de sevmezdim arkadaş edinmeyi ya da konuşmayı ama terslemezdim. Sakin ve garip çocuktu, onu merak etmiştim ve tanımak istiyordum. Ama nasıl tanışacağım hakkında bir fikrim yok bu konularda çok bilgisizim maalesef. Bu kişi benim için ilk doğrusu ilk defa birini merak ettim ve arkadaş olmak istedim. Okulda böyle bitmişti eve gider gitmez bilgisayarın başına oturmuştum, merak ettiğim çocuğun tek bildiğim şeyi ismiydi ve ben daha fazlasını istiyordum. Arama motoruna kim taehyung yazdım ve arattım ama çıkan bir şey yoktu, hüsrana uğramıştım açıkçası en azından eski okuduğu okulunu görmeyi, ümit etmiştim. Bugün yorucu bir gündü, daha fazla dayanamayacağımı anlayarak kendimi yatağa atmıştım. Tavanla bakışmalarımla her zaman oluşan düşüncelerimin içinde bu sefer taehyung vardı ve buna daha fazla katlanamayacağımı anlayarak kendimi uykunun kollarına bırakmıştım. Yarın yorucu bir gün olacaktı bunu şimdiden hissediyordum...

Merhaba, ilk defa fanfic yazıyorum. Umarım beğenirsiniz, eleştirilerinizi yorum olarak ya da dm'den bildirebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Kapak fotoğrafı gelişi güzel konuldu, bilginize.

FAKE LOVE STREAM 👀👀👀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sukha | TaeJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin