အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​ ၅

2.6K 304 20
                                    

က်​ေနာ့ ဆုံးျဖတ္​ခ်က္​ မွန္​သလား မွားသလား က်​ေနာ္​ မသိ​ေတာ့ Min yoongiကုိ ဒုတိယတစ္​ခါ ယုံၾကည္​​ေပးဖို႔ ဆုံးျဖတ္​ခ်က္​ခ်မိသည္​။
Noona အတြက္​​ေဆးဖိုးဟာ ​ေက်ာင္​းတစ္​ဖက္​နဲ႔ အခ်ိန္​ပိုင္​းလုပ္​​ေနရတဲ့ က်​ေနာ့အတြက္​ ခက္​ခဲလြန္​းလွသည္​။

အျဖဴ​ေရာင္​ ဂါဝန္​​ေလးနဲ႔ လွပ​ေန​ေသာ Noona ကုိ ၾကည္​့ကာ လက္​​ေလးကုိ ဆုပ္​ကုိင္​ထားမိသည္​။ Noona ​​​ေနာက္​တစ္​ႏွစ္​ပဲ သည္​းခံလိုက္​ပါ..က်​ေနာ္​​ေက်ာင္​းၿပီးတာနဲ႔ Noona ကုိ ​ေခၚၿပီး အကုန္​လုံးနဲ႔ ​ေဝးရာကုိ သြားၾကမယ္​​ေနာ္​..

​ေက်နပ္​စြာ လက္​ခံမိသည္​က Min Yoongiသည္​ Noonaကုိ တင္​့တင္​့တယ္​တယ္​ လက္​ထပ္​ယူခဲ့ျခင္​း​ေၾကာင္​့ပင္​...
က်​ေနာ္​ပါလုိ႔ လိုက္​ခဲ့​ေပမယ္​့ Noonaဟာ.. သူ႔ဘဝရဲ႕အ​ေရးႀကီးဆုံးပြဲကုိ​ေတာင္​ သိႏိုင္​မည္​မဟုတ္​....မွန္​​ေ႐ွ႕မွာသာ ​ေငးငိုင္​စြာ ထိုင္​​ေနလ်က္​..

Ring...ring...

Jimin- hello Jhon...

Jhon- baby ကုိယ္​ ခန္​းမ​ေ႐ွ႕မွာ​ေရာက္​​ေနၿပီ..

Jimin- ဪ..ဒါဆို ထြက္​လာခဲ့မယ္​ ခဏ​ေစာင္​့​ေနာ္​ jhon

Jhon- အြန္​း..ဟုတ္​ၿပီ...

ဖုန္​းက်သြား​ေတာ့ Noona လက္​​ေလးကုိ ျဖည္​းျဖည္​း ခ်င္​း ခ်လိုက္​ၿပီး..

Jimin- Noona ခဏ​ေလး​ေနာ္​ က်​ေနာ္​ Jhonကုိ သြား​ေခၚလိုက္​ဦးမယ္​...

​ေက်ာခိုင္​းလိုက္​​ေပမယ္​့ က်​ေနာ့အက်ႌစကုိ က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ Noona ဆြဲထားခဲ့သည္​။ ခဏ​ေလးပါပဲဟု ခြင္​့​ေတာင္​းၿပီး Noonaလက္​ကုိ လႊတ္​ခ်ခဲ့မိသည္​....ထိုလက္​မ်ားသည္​ ​ေနာက္​ဆုံးအႀကိမ္​ က်​ေနာ့ကုိ ဖက္​တြယ္​ထားျခင္​း ျဖစ္​​ေၾကာင္​း သိခဲ့လ်ွင္​ က်​ေနာ္​ လႊတ္​ခ်ခဲ့လိမ္​့မည္​မဟုတ္​....

****************
Jimin- Jhon...

ျမင္​သည္​ႏွင္​့ ၁ပတ္​​ေလာက္​ မ​ေတြ႔ျဖစ္​ခဲ့​ေသာ ခ်စ္​ရသူအား ​ေျပးဖက္​လိုက္​မိသည္​။ ခ်စ္​သူ ရင္​ခြင္​ဟာ ​ေအးခ်မ္​းပါသည္​...
စိတ္​ညစ္​စရယမ်ား ခဏတာ ​ေမ့​ေပ်ာက္​သြားသလုိ...

အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora