multimedya mert :DD:D:D
kapı açıldı ve karşımda evet bu o bu mert olamaz onun burda ne işi var diye düşünürken
"selam öykü "
"hey senin burda ne işin var"
"bende bilmiyordum size geliceğimi içeri gelde anlatayım"
"naber öykü sana sabah söylemek istediğim şeyde buydu"ah aptal kafam neden durup dinlemedim ki.
"anladım anne biz odama çıkıyoruz"dedim ve mertin kolundan çekip odama çıkardım.
"tamam şimdi herşeyi anlat" çocuk bana saf saf bakiyodu 'ne bakıyon oğlum'der gibi baktım suratına.
"annen annemin yakın bir arkadaşı.annemler uzun süreliğine yurtdışına gittikleri için bende sizde kalıyorum cici kız."
"ne?sen şimdi bizde mi kalıcaksın?"butün tatil planlarım suya düşmüştü annem beni bu varken asla göndermezdi.
"ya ama hayır benim tatilim ne olacak" deyip kendimi yatağa attim.
"neden?"
"sen olduğun için annem beni hayatta göndermez." ne bok yemeye geldiysen sende yaa.
"bak üzgünüm bilseydim gerçekten gelmezdim.annene sor belki izin verir bende sorun olmaz falan derim"suratının düştüğünü gördüm.of çok şeker ya üzgünken bile.
"tamam gel aşşağıya inelim"tamam der gibi kafasını sallayıp peşimden geldi.gözlerini üstümde hissedebiliyordum.
"anneee! benim tatilim ne olacak!"diye gürledim.
"kesinlikle hayır .Olmaz."
"anne ama o tatil için çok bekledim ben bunu yapamazsın!"
"benim için sorun yok."dedi mert koçum benim be.
"hayır kesinlikle kabul etmiyorum işte o kadar."
"gerçekten sorun değil gidebilir."
"anne lütfenn!"annemin sanki biraz yumuşadığını gördüm.
"tamam ama mert'te seninle gelecek."NE? NEDEDİN SEN?ANNE CİDDİ MİSİN?HAYIR KESİNLİKLE OLMAZ!!
"hayır."
"o zaman unut küçük hanım."
"ama anne bu haksızlık ben bunun hayalini kurmadım."
"yeter öykü ya mert gelecek ya da hiç gidemezsin."çok biliyosun sen anne ama sanırım yapacak bir şey yok.
"tamam!"deyip hışınla odama fırladım.fazla uzun sürmeden kapı çaldı.
"kim o"
"ben girebilir miyim?"bu mert'ti.doğrulup oturdum.
"tabi"dedim ve kapı açıldı.höst lan üstü yok bunun lan yuhh.
"lan!üstün nerde"
"annen üstüme kola döktü"dedi ve gülümsedi gerçeken çok şekerdi.bende onunla birlikte güldüm.
"peki cici kız gelmemi istiyor musun?"
"1.si bana cici kız deme.
2.si fenada olmaz yani"dedim ve suratının güldüğünü gördüm.
"tamam ne zaman gidiyoruz."
"yarın sabah"dedim ve pis pis sırıttım gidip hemen hazırlanmasını anlayan merte döndüm."teşekkürler."
"ne için?"
"benimle geldiğin için"ne var ya o gelmem deseydi annemde beni nah gönderirdi.
"önemli değil"deyip yandan sırıttı pislik cok tatlı.odadan çıktıktan sonra kendimi uykuya bıraktım.
*****************************************
MERTIN AĞZINDAN"hey öykü kalk" çok şeker uyuyordu.
"hı"
"kalk geç kalıyoruz."dedim ve demeye kalmadan hemen yataktan fırladı.
"mert çık odamdan!"diye bağırdı bende geriledim biraz
"tamam tamam sakin ol!"deyip odadan çıktım ve aşşağı indim masada bir not buldum'mert ve öykü biz işe gidiyoruz siz gitmiş olursunuz.sevgiler annen'kağıdi yere bırakıp öyküye bağırdım.
"hey!güzellik annenler evde yok çıkmışlar"
"ne?"sesinde korku vardı sanki ona bir şey yapmamdan korkuyor gibiydi.
"yukarı geliyorum hazır ol güzellik"dememle kalmayıp jet hızıyla yukarı çıktım.
ÖYKÜ'NÜN AĞZINDAN
ne yukarı mı geliyorum dedi o hadi canim yapmaz dimi arkamı döndüğüm gibi mert le burun buruna geldik nefesinin nefesimle karıştığını hissettim.geri adımlar atmaya başladım."mert bak daha çok erken birbirimizi tam tanımıyoruz lütfen bir daha düşün"bana yaklaştı ve yanağıma minik bir öpücük kondurdu.
"gerçekten sana bir şey yapacağımımı sandın"dedi ve alaycı gülümsemesini takındı.
evet dercesine başımı salladım.yine güldü.yakınıma geldı gözlerinin dudaklarımda olduğunu gördüm ve korkmaya başladım.birden telefonu çaldı.'hassiktir'diye mırıldandı benden uzaklaşırken tekefona bakıp "annen arıyor"dedi bende hemen yanına gidip telefonu aldım.
"alo anne neden beni görmeden gittin.tabi anlıyorum.of anne tamam mertle aramda birşey olmıycak mert e bakıp sırıttim tamam anne kapatıyorum bay."
"gerçekten annene yalan söylediğin için pişman değil misin?"hic düşünmeden.
"yalan söylemedim"deyip sırıttım.ve merdivenlerden indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sürpriz misafir
Novela Juvenil"Bir misafirin kalbimde bu kadar çok fazla önemli olduğunu nerden bilebilirdim ki onu hatırlamamıştım. sonuçta beni bırakıp gitmişti. Ama benim şu aptal kalbim yüzünden ondan ayrı kalamıyorum. işte buda benim hayat hikayem. devamı ise kitabın içind...