Açıklamayı sonda yapacağım okumadan geçmeyin. :)
Bir de bu bölüm dün hazırdı aslında ama ben beğenmediğim için yarısını sildim bugün yeniden yazdım.Çok yorgunum o yüzden ölcem.
@naughtycastin tekrardan dan yazdım senin okuduğum gibi bitmiyor tekrar oku kamkiy ajssjsjjddj
Medyaya şarkıyı bilgisayara geçince eklerim şarkı:
Imagine Dragons-Radioactive
"Ayh ama bu şarkı esqi yhaa" diyen olursa valla doverim. Beğenmezseniz dinlemezsiniz çok basit.
***
Sonraki iki günün hafta sonu olması benim için tam bir şanstı.Kafamı dinlemem için cidden iki güne ihtiyacım vardı.
İki gün boyunca Bora'nın attığı hiçbir mesaja cevap vermemiştim.Ayşe , Sırma ,Cenk kısaca Merve ve Berk hariç herkes mesaj atmıştı hiçbirine cevap atmak gelmiyordu içimden öyle de yaptım zaten.
Son bir haftadır yaptığım gibi kulaklığımla beraberdim yine.Babam işte idi bugün önemli bir toplantısı vardı gece muhtemelen eve çok geç gelecekti.Annem de kreşteydi.Hafta sonları hep daha yoğun oluyordu kreş.Keyfim yerinde olsaydı kesinlikle ben de giderdim kreşe.Çocuklarla oyun oynamayı , onlarla ilgilenmeyi çok severdim.Gününün yarısını kreşte geçiren bir çocuğun benim için yetiştirme yurdunda büyüyen bir çocuktan farkı yoktu.O da ilgiye muhtaçtı , onunla oyun oynayacak bir arkadaşa ihtiyacı vardı.
Karnımdan gelen garip sesler düşüncelerimde bıçak etkisi yaratmıştı. İstemeyerek de olsa yatağımdan kalkarak kendi tarifim olan sandviçi yapmaya koyuldum.Sandiviçin yapımı bittikten sonra dolabı açtım bir bardak süt ve Nesquik... Şu an yaşadığım mutluluğu kimse bozamazdı.
Tabağımı ve bardağımı alıp salona geçtim. Loptopu kucağıma aldıktan sonra çizgi film arşivimi kurcaladım.Şu an beni Cedric'ten başka kimse mutlu edemezdi.Bu çocuğu seviyorum dostum.Hep sekiz yaşında olmak cidden mükemmel birşey.
Kendimi Cedric'in maceralarına kaptırmışken kapı çaldı.Annem gelmiş olmalıydı.Anahtarı vardı kapıyı kendisi açabilirdi.Net.
"Anneeğğ anahtarın vaarr şu an çok heyecanlı bir film izliyorum kalkamam."
diye evin içinde yırtınmaya başlamıştım.Kapı ısrarla çalınmaya devam edince oflayarak elimde süt bardağımla kapıya doğru hareket ettim.
"Anne ya beni uğraş..."
***
Elimde süt ile kapıda dikilip kalmıştım şaşkınlıktan süt bardağını yere düşürebilirdim ama tabii ki bunu yapmadım çünkü süt kutsaldır.
Kapımda bir adet Bora dikiliyordu.
"Ben de içeri hiç davet etmeyeceksin sanmıştım." dedi ayakkabılarıyla içeri girmeye çalışırken.
Hey ! Bir dakika ben onu içeri davet etmemiştim.Hem o eve ayakkabılarıyla mı giriyordu.Tanrım! Annem görse o ayakkabıları Bora'nın bir yerine sabitler.
"Ayakkabılarını çıkar aptal !"
dedim dehşetle bağırarak.
"Sakin ol Özlem bak çıratıyorum.Bak çıkarttım."
dedi ayakkabılarını göstererek.Birkaç saniye sustuktan sonra
"Ya sen neden çıkarttın ayakkabıları , tekrar giy."
dedim.Bora haliyle dehşetle bana baktı.Ne yani onu eve davet etmemiştim ve hemen buradan gitmesi gerekiyordu.
"Tanrım ! Özlem kusura bakma ama sen dengesiz misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN BEN?
ChickLitÇığlık atmak , haykırmak , bağırmak istediğin zaman hep seni sustururlar. Başını eğmeyip diş gösterdiğinde ise susma sırası onlardadır. Beş yaşına kadar susmuş olan kız artık on beş yaşındadır ve kimse onu susturamayacaktır.