Mam na imię Megan, lecz rodzina i znajomi mówią mi Meg. Mieszkam w centralnej części Brooklyn'a wraz z moim ojcem, macochą i jej córką z poprzedniego związku- Lilly.
Od rozwodu moich rodziców, który nastąpił 8 lat temu, stałam się cichą, zamkniętą i zakompleksioną nastolatką. Zamieszkałam z ojcem, który interesuje się tylko nową rodziną i pracą, bo matka się mnie wyrzekła, gdy wyjechała do Hiszpanii ze swoim nowym kochankiem.
Nigdy nie umiałam złapać wspólnego z nim języka. Byłam najgorszą.
Historia snuje swoje własne plany nawet w moim przypadku.-----------------------------------------------------------------------------------------
Pierwszy dzień szkoły.
Oh, żeby jednym sformułowaniem ująć jedną osobę. Chłopaka ze szkoły, który prześladował mnie prawie przez całą drugą klasę. Był nim blondyn, kapitan drużyny football'owej- Logan Cliff. W pamięci zawsze zostanie mi jego głupawy uśmiech po każdym jego " śmiesznym" żarcie na mnie.
Moje myśli przebiła moja głupiutka przyjaciółka-Emma Berth.
-Hej, laska widzę, że ktoś się chyba zakochał. Latasz z głową w chmurach, ale do rzeczy, co ty na zakupy dziś po szkole?- mówiąc to, jej oczy zeszły na inny plan, dokładnie chuja zwanego Loganem.
-Chętnie. Tylko powiedz mi czy ja dobrze widzę... Miało ci przejść, wiem, że każda dziewczyna na niego leci, ale ciebie stać na lepszego.
-Że co proszę?! Wydaje mi się, że mówiłam Ci chyba z tysiąc razy, żebyś odjebała się od niego, to, że się nie lubicie to, nie znaczy, że musisz prawić mi za każdym razem kazania.
-Wiesz, że chce dla ciebie jak najlepiej.
-Dobra daj spokój...
Ruszyłyśmy z Em w ciszy do sali, w której odbywała się chemia.
Przed wejściem już czekała moja kochana drużyna, wraz z Loganem. Tylko czekałam, aż będzie starał się mi dogryźć, lecz dziwnym trafem coś go zatrzymało.
Pod koniec przeprosiłam Em i ruszyłyśmy do miasta.-------------------------------------------------------------------------------------------------
To, co tam na mnie czekało to wierzchołek góry lodowej...
YOU ARE READING
Live as you like
RomanceCzy w tak krótkim czasie przerodzić się w....? Historia 17-sto letniej, cichej i spokojnej dziewczyny, która odmieni nie tylko jej rodziną i przyjaciółmi a całym miastem. Tak może się skończyć zycie cudownej Meg.