14. Amikor féltékeny

1.6K 72 14
                                    

Ahoi, sziszák! :3 Tudom, hogy megint eltűntem egy időre, ezúttal tényleg nem szeretném részletezni, hogy miért, de fokozatosan megpróbálok újra aktív lenni. Épp ezért gondoltam, hogy itt az ideje egy új részt írni és ezzel együtt szeretném megköszönni a 40.9k megtekintést és 2.7k vote-ot. Nagyon sokat jelent számomra, hogy akkor is aktívak vagytok, amikor én épp nem. Szeretlek titeket, ezt soha ne feledjétek! :D

Ps: Fogadjátok szeretettel Nolant is, mert én imádom és szépek a szemei. :3


Scott: Amikor Scott féltékeny másra sem tud gondolni csak arra, hogy a másik személy mennyire jobb nála; mennyire okosabb; mennyivel több közös van bennetek és hogy milyen könnyen eltudna venni téged tőle. Komoly lélekerejébe kerül, hogy ne változzon át, de egész nap mogorva és frusztrált lesz. Amikor rákérdezel, ő a földet bámulva csendesen elmondja, hogy nem szeretné, ha találná valaki mást és elhagynád őt. Nem akarja, hogy találj valaki jobbat, kevésbé veszélyesebbet, valaki olyat, aki jobban megdobogtatja a szíved, mint ő. Egy csapásra elűződ ezeket a gondolatokat azzal, hogy megragadod az arcát és megcsókolod, ezzel tudatva, hogy ő az egyetlen, aki ennyire megtudja dobogtatni a szíved.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Stiles: Stiles mindig is beszédes volt, épp ezért feltűnő, amikor féltékeny, ugyanis olyankor, mintha kifordulna magából, egy szót sem hajlandó szólni. Először csak távolról figyel titeket, amíg már nem bírja tovább és elvolnul, levezetni a haragját. Így, amikor megpróbálsz beszélni vele teljesen semmibe vesz. Megkérdezed, hogy mit tettél, de nem válaszol egy jó ideig, mielőtt megkérdezné, hogy ki volt az, akivel ezelőtt beszélgettél. Ekkor a viselkedése teljesen tiszta lesz számodra és hiábavalóan megpróbálsz elfojtani egy mosolyt. Értetlenkedve kérdezi, hogy miért mosolyogsz, mire te óvatosan megkérdezed, hogy féltkény-e. Pár másodpercig szótlanul figyel, majd elfordul tőled és elsétál, te pedig nevetve sietsz utána, biztosítva róla, hogy aranyos, amikor féltékeny.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Liam: Liam úgy szeretett, ahogy vagy és semmit sem változtatott volna meg rajtad. Talán csak azoknak a fiúknak a számát, akik vonzódtak hozzád. Megesküdtött volna, hogy Beacon Hills teljes férfilétszáma megpróbált már flörtölni veled és neki mindig közbe kellett lépnie a túlbuzgó önjelöltek próbálkozásaikor. Ahányszor csak meglátott egy másik sráccal, gyakorlatilag érezte, ahogy forr a vére a haragtól. Mögéd lépett és átkarolta a derekad, miközben jelentősen megkérdezte a "vetélytársától", hogy miről beszélget az ő barátnőjével. Még akkor is gyilkos tekintettel követte őket, amikor már messze jártak, büszke félmosollyal az arcán. Majd felsóhajtott rád nézett és megkérdezte, hogy miért kell ennyire gyönyörűnek lenned. Szemforgatva, játékosan vállon ütöd, mire ő mosolyogva magához húz egy csókra.

Teen Wolf PreferencesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora