Yazar geri dönüş yb'sini yazıyor!Evet çok uzun zaman oldu okuyucularim.Soyleki.
O 2 hafta boyunca okul işlemlerim felan oldu.Arkadaslarimla görüşmem oldu.Tekvandoya başladım.Dis ağrım başladı.konser hazırlıkları devam!Felan filan.
Bu hafta çok yoğunum ama sizi bekletmek istemedim.Ayrica High School u yayinlamisken bunuda yazam dedim.Allaha şükür kimseden bana kötü yorum gelmiyor.cogunuz hikâyelerimi beğendiğinizi söylediniz aferim banaa!O yorumlara o kadar mutlu oldum ki.Billboard ödülü almış gibiyim.(çok abarttım djdjjx)Ben övgü seven bir insanım.Diyim.Tekvandoda hoca boyumdan felan övdü beni doktorda övdü bir havalara girdim tekme sonrası havam söndü şuan acılar içinde kivranirem.Niyse.Umarim bu bölümü begenirsiniz Amin.🌸Küfürler var bu bölümde.Yinede beğenin siz fjjdjdj.
%=%=%=%=%=%=%=%=%=%=%=%=%=%=%=%
"Istemiyormusun Beni?"
"ISTEMIYORUM (adin)!"
"Ben sana ne yaptım ya eve gelir gelmez hemen bana istemiyorum diye bağırmaya başlıyorsun ben senin için kolay bir insan miyim!"
"Ya acaba senden daha orospu olan birisi var mi bir sorsana kendine!"
"Orospu ha?Ben seninle olmak için herşeyden vazgeçtim Youngjae!Senin bana karşılığın bu mu bana orospu diyip evden kovmak mi!"
"Senin gibi bir insan evde sevgilisi varken başka erkekle onun evine gitmez.Kim bilir ne yaptınız belki hamile kalmışsındır."
"Dediklerini onemsememeye çalışıyorum.Abartiyorsun Youngjae sen beni kimin evinde gördün bir söylesene!"
"Dünkü adam kimdi acaba?Yeni sevgilin mi?"
"O senden daha iyi biri!Senin gibi bilip bilmeden konuşmayan biri!"
"Kendisine yeni sevgili bulmuş bana anlatıyor!"
"Choi Youngjae!"
"Git bu evden!"
"Hayır."
"Sana git dedim!"
"Ben senin sandığın kolay kızlardan değilim tamam mi!Beni siksende dovsende zorla çıkartsan da bu evden gitmem."
"Lanet olsun seninle çıktığım o gun-"
"O kişi kuzenimdi Youngjae."
Youngjae'nin yuzune tokat atıp odama ciktim sonrada kapıyı kilitledim.(özür dilerim youngjae sana kıyamam çok acısı mi gel opiyimde geçsin.)
Kuzenim yüzünden olana bak ne kuzeni ya Youngjae başlattı bunu!Hak etti tokadı.Ne demek orospu ya!Neymiş evindeymişim hamile kalmışım felan filan.Cidden böyle şeyler mi düşünüyor ya bu!Kalbimi çok kırdın Youngjae seni affetmek istesemde beynim buna izin vermez.