Despartirea si adevarul part 1

948 38 5
                                    

A trecut o luna de cand sunt impreuna cu Tj si chiar ne intelegem bine, cel putin eu asta cred. De o saptamana nu am mai vorbit deloc si chiar incep sa ma ingrijorez, nu mi-a raspuns nici la mesaje, nici cand l-am sunat, dar azi  am de gand sa ma duc la liceul lor ca sa vorbesc cu el. Baietilor le-am spus ca sunt racita si chiar imi pare rau ca a trebuit sa ii mint, dar daca nu o faceam nu ma lasau sa fac ce mi-am propus.

Chiar acum sunt in drum spre liceul lor si sper ca totul sa se termine cu bine, dar daca nu asta e. Azi sunt imbracata cu o pereche de skinny jeans albastri si o bluza multicolora foarte comoda, deci chiar iubesc bluza asta, pereche mea de conversi albi si geanta. Cred ca am fost putin pierduta printre ganduri pentru ca deja sunt in fata liceului SoudWest si pot sa spun ca au o scoala draguta. 

M-am indreptat spre parcarea lor, iar Tj se SARUTA cu o alta tipa, adica na nu m-as fi suparat chiar atat de tare daca tipa ar fi fost putin DECENTA, dar ea striga de la 1 Km departare panarama, va rog sa imi scuzati limbajul. dar chiar asa e, si  chiar daca nu o vad destul de bine pot sa va spun ca poarta o pereche de pantaloni scurti, dar numai pantaloni scurti nu sunt aia, cred ca i se poate vedea si fundul, o bluza care abia ii acopere sanii si o pereche de 10 cm de tocuri.

Matt si ceilalti prieteni ai lui TJ pe care mi i-a prezentat m-au observat si erau putin socati sa ma vada aici, cred si eu asta, in timp ce ei din priviri imi spuneau ca le pare rau, iar eu ca nu e nimic, Tj cu tipa aia se pare ca au trecut la un alt nivel, adica pe bune frate mai au putin si si-o trag in PUBLIC, dar pe ea se pare ca nu o deranjeaza, ba mai mult acum avea picioarele in jurul bazinului lui TJ, chiar imi e scarba de el, cum naiba am putut sa ies cu el si cum mama naiba a putut sa imi placa de el, ar fi pacat sa ii deranjam nu?

Am scos telefonul si i-am trimis un mesaj de 100 de ori in care scrie ” NE DESPARTIM!!!! ”. Faptul ca a primit mesajul meu sau mai bine spus mesajele mele cred ca deja il deranja, cel putin asa cred, telefonul lui suna intr-una, iar prietenii lui se uitau la mine cu un zambet care imi spune ca stiu ca asta din cauza mea, deabia mai puteau sa se abtina sa nu rada, iar eu nici atat, hmmm.... oare ar trebui sa fiu suparata ca m-a inselat? neah nu merita asta. S-au oprit din tot ceea ce faceau, iar el si-a scos telefonul si a strigat  ” POFTIM?? ” cred ca e putin socat.

Telefonul meu a inceput sa vibreze si am vazut ca el ma suna. Am raspuns si am spus

-Da?

-Ce vrea sa semnifice mesajul?

-Ooo acum l-ai vazut, chiar credeam ca ti-a scapat in VC sau intr-un put si din cauza asta nu mi-ai mai raspuns, eu il luam peste picior si deja nu mai pot sa ma abtin sa nu rad

-Deci imi spui ce inseamna?

-Intoarcete

-Poftim?

-Intoarcete

Si cand s-a intors i-am facut cu mana si i-am dat cel mai bun zambet al meu, iar el a scapat telefonul si se uita la mine socat. Am inceput sa inaintez spre ei, iar acum majoritatea liceului se uita la mine.

-Hei TJ, Matt, baieti ce faceti? ii intreb eu

-Miranda ce faci aici?

-Eu? nimic am vrut doar sa vad ce mai faceti pentru ca nu ati mai dat niciun semn de viata, stii la ce ma refer nu TJ? el se uita la mine socat, cred si eu, cel mai probabil el se astepta sa fac crize, sa il iau la pumni si pe ea si pe el, bine la asta m-am gandit prima data, dar apoi am realizat ca asta nu ar schimba nimic, deci sunt foarte calma, pana si Lilith a fost socata la inceput

-Deci nu esti suparata? ma intreaba Matt

-De ce as fi? il intreb 

-Pai nu stiu poate pentru ca ai fost inselata

The light within herUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum