Sunmi's P.O.V
Εγώ και ο Seungho περπατήσαμε μαζί για το σπίτι μου. Κάτι όμως το έκανε ξεχωριστό...Με έκανε να κοκκινισω τόσο πολύ. Έκανε την καρδιά μου να χτυπάει γρήγορα. Οχου τι με είχε πιάσει.
Τον έβαλα σε μια ομάδα που έφτιαξα για το γκρουπ στο κινητό, που είχε μέσα την Aiko-chan και τον Akiyama-kun. Αν και...δεν συμπαθώ τόσο πολύ τον Hayato τον έβαλα στο γκρουπ για χάρη του Seungho. Όμως δεν ήθελε να κάτσει στο γκρουπ ο Seungho για Χ λόγους...Με στεναχώρησε λίγο αλλά, αφού αυτό ήθελε δεν πειράζει.
Η φάση που ο Seungho μοιάζει άψυχος και κρύος τις περισσότερες φορές. Ποιος του έμαθε να είναι έτσι? Ευτυχώς όμως ξέρω ότι είναι γλύκας βαθιά.
Μετά που μιλήσαμε λίγο στο γκρουπ και μετά που έφυγε, αποφάσισα να του μιλήσω σε private chat να δω τι είχε. Τελικά είπε ότι δεν είχε τίποτα. Του είπα να συναντηθούμε και δέχτηκε!! Όχι ακριβώς αλλά θα το πάρω ως ναι.
"SUNMI, ΔΙΑΒΑΣΕΣ?"
Μια φωνή ακούστηκε από τον κάτω όροφο. Και μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν έχω διαβάσει...εμ...
Εγώ: ΝΑΙ ΜΑΜΑ.
Της είπα ψέματα. Δεν ήθελα να φάω ξύλο. Δεν θα υπήρχε και κανείς άλλος να την σταματήσει... Βλέπετε μένω μόνη μου μαζί με την μαμά μου. Ο πατέρας μου πέθανε λόγου ατυχήματος με αμάξι όταν εγώ ήμουν ακόμη μικρούλα. Αδερφή ποτέ δεν απέκτησα οπότε...Αυτά.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι που είχα ξαπλώσει και άρχισα να διαβάζω. Από ότι φαίνεται, φυσική, αρχαία Ιαπωνικά, γλώσσα και μαθηματικά είχα. Τελείωσα πρώτα τα μαθήματα που μου φάνηκαν εύκολα, μαθηματικά και γλώσσα, και συνέχισα με τα άλλα.
Τελείωσα επιτέλους. Τώρα πλέων ήμουν ελεύθερη. Έβγαλα την στολή, επειδή ακόμα δεν την είχα βγάλει και έβαλα μια ολόσωμη πιτζάμα μονόκερου. Προσωπικά εγώ δεν ντρέπομαι για να ξέρετε.
Μετά, έβαλα ξυπνητήρι και έπεσα για ύπνο στο κρεβάτι.
Time skip to the next morning
YOU ARE READING
Light me up ✔Completed✔
General FictionΈνα αγόρι που κατοικοί στην Ιαπωνία ήρθε από την Κορέα για να πάει σχολείο και να δημιουργήσει φίλους. Όμως, περνάει δύσκολα τα χρόνια του. Τα παιδικά του χρόνια ήταν άγρια αλλά έμαθε στην πορεία να τα αντιμετωπίζει. ▪Dont you dare copy this story p...