-Mennyi cuccod van még?-nevettem mikor már a negyedik bőrönd ruhàt pakolta be a szekrényembe. Azt hiszem nagyobb szekrény kell vagy kevesebb ruha kell neked
-Hát szivem, szerintem akkor a fürdőt még nem láttad-annyira jól esően nevetett, hogy képtelen voltam egy pillanatra is haragudni azért a rendetlenségért amit a fürdőben okozott.
Mintha egy álmom vált volna valóra. Itt van mellettem az az ember akit szeretek, együtt élünk, boldog vagyok vele. Másra nincs is szükségem.
-Mit kérsz vacsorára?-kérdeztem az újdonsült lakótársantól.
-Téged.
Máris a földön találtam magam a világ legszexibb pasija alatt. Megint bizsereg mindenem el sem hiszem hogy minden apró érintese ilyet vált ki belőlem. Elindult szájával le a hasamhoz aztan az történt amire nem számítottam.
-Ne...Kélek...hagyd...abba
Alig birtam kimondani a szavakat a nevetéstől
Nagyon csikis vagyok!! Kérlek!!
-Imádom a nevetésed és nem tervezem abbahagyni. Látszólag nagyon élvezte de be kell vallanom hogy én is. Olyanok voltunk mint két gyerek. Nagyon régen éreztem már magam annyira boldognak mint most vagyok. Szájon csókoltam azt az embert akinek ezt köszönhetem.
-Hiába szexiskedsz nem hagyom abba ez már kevés ide-kacsintott rám.
-Kihivás elfogadva.
Azt hiszem ezt ő sem gondolta komolyan, nagyon jól tudtam mennyire hatással van rá a közelségem.
Oda sétáltam az ablokhoz és kinéztem rajta.
-Nem emlékszem, hogy bàrmikor is esett volna a hó novemberben. Mögém állt és átölelte a derekam. Annyira jól esett de nem tudta még mire készülök.
-Tényleg nem sűrűn van ilyen.
Kinyitottam az ablakot és hagytam ahogy a friss hideg levegő bejöjjön a szobába. Dean közben minden erejével azon volt hogy elvegye az önuralmam. Magam felé forditottam és megcsókoltam úgy, ahogy akkor szoktam amikor azt akarom, hogy teljesen elveszitse az eszét. Pontosan így történt. Már éppen vetkőztetett volna mikor megszólaltam:
-Dean..
-ig.. És máris a képében landolt egy marék hó. Elveztem azt a pillanatot mikor felfogta , hogy át lett vágva. Gyorsan kiszaladtam a szobábol de nem kellett sok neki hogy utólérjen és felkapjon.
-Nagyon rossz kislány voltál ezért büntetés jár. Máris a pulton talàltam magam a lábam között férfiasságával. Ha minden rosszért így büntetnek meg soha többet nem szeretnèk jó lenni.
A Nap még alig hogy felkelt Dean már nem volt mellettem de a helyén az ágyban egy üzenetet találtam. " Ebédkor találkozunk addig is akarlak"
Nálunk ez már hagyománnyá vált. Más párok nyálas ódákat zengnek egymásnak de nem, nálunk csak egyetlen de annál őszintébb szó van: AKARLAK
-Mike meghivott minket vacsorára. Hogy dolgozol a hétvégén? Igazàn elmehetnénk hozzá. Mit gondolsz?
- Persze ez egy igazán jó ötlet. Legbelül voltak kétségeim de nem akartam megosztani Deannel hiszen lehet alaptalanok. Nem lehet egy találkozás alapjàn megitélni mindent.
-Akkor megbeszélem vele. Nyomott egy csókot az arcomra és már szaladt is tovább. Az ebédem nagy részét màr egyedül fogyasztottam el, mikor megcsörrent a telefonom.
-Igen tessék?
-Felismered a hangom? A szivem összeszorult. Sosem gondoltam volna , hogy bármikor is újra hallom még. Azt hiszem rosszul is lettem mert a következő percekre nem is emlékszem.
-Itt vagyok a közelben igazán találkozhatnánk nem szép dolog csak úgy ott hagyni a vőlegényed az esküvő előtt pár nappal.
- Hogy találtál meg? Mit akarsz tőlem? - Azt akarom tőled amit elvettél. Mióta itt hagytál földönfutó lettem. Pénzt akarok. Fizetni fogsz vagy megjárod.
Minden amikor a legtökéletesebb volt mikor újra beütött a szar. A volt vőlegenyem pénzt akar . Az esküvő előtt valami drogüzletbe keveredett és mindent elvesztett vele. Mikor megtudtam ott hagytam és elmenekültem. Azt hittem soha többet nem talál meg ha új életet kezdek egy új országban egy új iskolában. Mit fognak szólni Dean ha megtudj hogy mindent amit tud rólam hazugság.. Benne vagyok a szarban..
YOU ARE READING
Örökké akarlak
RomanceEgy fiatal lány életéről szól aki először lesz szerelmes de az élet igazságtalan és elveszi tőle de hátrahagy belőle egy darabot egy új élet esélyét. A történet elején megismerjük testi és lelki vágyaikat és azok intim részeit