05

220 15 1
                                    

Hope: Hazır mısın bakalım?

TaeTae: Evet, birazdan aşağıya ineceğim.

Hope: Şimdi insen iyi edersin. Hava fazlasıyla sıcak.

TaeTae: Hoseok...

Hope: Bekliyorum haydi gel.

Taehyung, Hoseok'un dediğini yapıp aşağıya indi. Gözlerini biraz etrafta gezdirip arabaya yaslanmış bir beden gördü. Etrafta araba var mı diye kontrol edip karşıya geçti. Hoseok'un görüş alanına girmesiyle yüzüne büyük bir gülümseme yayıldı. Bunu saklamak için dudaklarını birbirine bastırdı.

TaeTae: Selam.

Hope: Ah, hoş geldin. Gidelim haydi.

Hoseok'un komutuyla Taehyung arabaya bindi ve Hoseok da bindikten sonra başını cama yasladı.

TaeTae: Nereye gideceğiz?

Hope: Gidince görürsün. Bu arada, gideceğimiz yer için üzerine uygun bir şeyler almamız gerekiyor.

TaeTae: Yah, bu gizem işlerini ne zaman bırakacaksın?

Hope: Şu an için düşünmüyorum.

Taehyung susma hakkını kullanıp gidecekleri yere kadar kestirdi. Vardıklarında Hoseok onu uyandırıp arabadan indirdi.

Hope: Günaydın, kalk haydi.

Taehyung, gözlerini hafifçe aralayıp mahmur bakışlarla etrafa bakındı. Nereye geldiklerini anladığında gözlerini kocaman açtı ve arabadan indi.

TaeTae: Neden buraya geldik?

Hope: Dedim ya, uygun bir şeyler bakacağız.

Hoseok sırıtıp Taehyung'un elini tuttu ve gözüne kestirdiği ilk mağazaya girdi.

Hope: Şimdi sana şort ve ince bir tişört bakmalıyız. Aynı şekilde bana da. Hey, aynı şeyleri mi alsak? Couple oluruz. (Hoseok gülümsedi.)

(Taehyung gözlerini devirdi.) TaeTae: Ben öyle cıvık cıvık gezemem ortalıkta. Şunları alıp çıkalım.

Taehyung eline siyah bir tişört ve siyah bir şort aldı.

Hope: Anlaşılan seni ben giydireceğim.

Hoseok, Taehyung'un elini tutarak birkaç şort ve tişört aldıktan sonra onu kabine soktu.

Hope: Bunları dene bakalım.

Taehyung usanmış bir şekilde Hoseok'un verdiklerini giyip kabinden çıktı.

TaeTae: Oldu mu? Haydi alıp çıkalım.

Hope: Sanki şortta leke var gibi.

Hoseok, ayağa kalkıp kabine girdi ve Taehyung'un önünde eğilip şortu incelemeye başladı.

TaeTae: lan nereye bakıyorsun sen?!

Hope: Ya bir yere baktığım yok. Sadece leke var gibi geldi gözüme.

Taehyung, Hoseok'un kafasına yavaşça vurup kabinden çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

batarya •vhope•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin