sabah erkenden uyanıp tekrar aynanin karsisina gecmistim.şu cansiz saclarim ve yuzumden kurtulmam gerekiyordu. Evet bugun bir randevum vardı.
Yuzumu yikayip annemin odasina girdim.oradan daha once hic kullanmadigim maşayi ve makyaj malzemelerini aldim.Vay canina cok degismistim.onceden bu seyleri hic dusunmezdim.guzel gozukmek umrumda olmazdı.simdi her sey degismisti.
Harika maşayla elimi yakmistim.beceriksiz emily
.sira makyajdaydi.daha rujun nasil suruldugunu bile bilmiyordum. Bir sekilde makyajimi tamamladim.ustumede annemin dolabindan bir elbise almıştım. benimkiler felaketti. ucube emily.
saat tam 11 de kapi çaldi. annem açtı. gelen zack'ti ukala birine gore fazla dakikti.yine her zamanki gibi cok cekici gozukuyordu.ama bugün fazlasiydi. " Merhaba bayan kiziniza bugun sehri tanimasi icin eşlik edecegim"dedi ve elini optu, alnina koymadan.belliki zack annemin hosuna gitmişti. " pekala gec kalmak yok tatlim iyi vakitler :* * " dedi ve evden ciktik.kaldirimin karsisinda kirmizi bir porshe vardi.o onun muydu? kesinlikle.arabaya bindik. " ee biraz kendinden bahset kac yasindasin, nelerden hoslanirsin. .?" dedi.kendimden bahsedecek fazla birseyim yoktu. sıkıcı ve fazla asosyeldim.ama tabiki ona farkli seyler soyleyecektim. " 16 yasindayim.daha cok muzik dinler ve kitap okurum.yabanci dizi izlemeyi severim.mesela american horror story.Sever misin? " turkiyede can diye bi ev arkadasim vardi.bana onu izlemeye alistirmisti.demek 16 yasindasin daha dun daha kucuk gozukuyordun ama bugun tam yasindasin. " " sende bugun keş bir sapiga değilde keş bir ukalaya benzemissin"dedim.vay canina bunu benmi soylemistim? sanirim artik kendimi aşmıştim. cevap vermedi."iste geldik"
bir parka gelmistik.bol yesil alanli güzel bir yerdi.bagajdan bir piknik sepeti cikarmisti.sasirticiydi.tipine bakilirsa hic piknik yapacak bir havasi yoktu.hicbir sey soylemeden yurudu.bir yer bulup oraya ortu serdi. " gel otur"dedi. oturdum. birer sandviç cikardi.ve birlikte yedik. " neden benimle ilgileniyorsun,beni gezdiriyosun, sonucta senden kucuk bir ucubeyim." dedim."hahaha ucube mi, kim kendine ucube derki? oncelikle bir ucube degilsin.evet benden kucuksun birazda asosyel gozukuyorsun.ama hoşuma gidiyorsun. " Hosuna mi gidiyorum? Bu da ne demekti. hangi anlamda hosuna gitmiştim? Gunum guzel geciyordu.ilk defa bir randevuya cikmistim.
akşam ustu beni eve bıraktı.hersey icin tesekkur ettim.ama o hicbirsey demeden gitmişti. belkide acalesi vardi.Cok sinir olmustum.hicbirsey soylemeden gitmekde neydi.Ukala işte. .odama cikip uyudum.
Hala bilmediğim bir sey vardi.Bu sey aşk mi, yoksa nefret mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret
RomantizmKendine guveni olmayan bir kiz ve guclu, karizmatik ve eglenceli bir erkegin tanismasi