Беше около 01:20AM сутринта когато алармата ми звънна, аз веднага станах и се облякох защото след 20мин. ще тръгвам за летището. Стана 01:30AM
Ким: Време е да тръгвам-казах аз.
След 1 час пътуване, пристигнах до летището и трябваше да звънна на Ника.ГТН.
След като казах на Ким за стипендията, тя много се зарадва. А аз нямам търпение да я видя.
Ника: Момчета-извиках аз.
BTS: Да. Какво има Ника?
Ника: След малко една моя приятелка ще ми звънне.
Jhope: Добре, ние какво да правим?
Ника: Ще дойде с мен да я вземем, как какво ще правите-засмях се малко по-силно.
Jimin: Ок, щом трябва.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Почти беше време да отидем и да вземем Ким от летището, на Suga много му се спеше но нямаше избор.
След като видях че беше време да тръгваме към летището, си облякох ме по едно яке и обух ме обувките си и и тръгнах ме към колата на RAP Monster.
След 2 часа пътуване пристигнах ме на летището по-рано от Ким, и сега трябваше да я чакаме.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
След 7 часа пътуване с самолета най-накрая достигнах дистанцията си Барселона. Градът беше много голям както и летището, търсех Ника вече от 5 мин. след което мислех да се придам,за това седнах на една пейка, но усетих че телефона ми звънна.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
РЗН;
Ника: Ким къде си?
Ким: На летището.
Ника: Къде по-точно на летището?
Ким: Вътре, седнах на една пейка близо до едно малко кафене. А ти къде си?
Ника: И аз съм вътре в летището, а видяхте стой там и не мърдай. Чао!
Ким: Добре. Чао!
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
ГТН.
След като затворих на Ким веднага казах на момчетата къде е тя по-точно.
V: Ника разбра ли къде е Ким?
Ника: Да V, разбрах къде е.
Jin: Ѝ къде е тя?
Ника: На една пейка близо до едно кафене.
Jhope: Хайде да отидем и да я вземем.
Jungkook: Jhope е прав.
Ника: Еми хайде тогава.
След като Kookie каза това веднага се запътих ме към пейката на която седеше Ким!
ČTEŠ
BTS love
FanfikceКим е едно обикновено момиче с по-голяма сестра. След като Ким се мести в Барселона тя среща Suga рапърът от BTS, Suga след известно време осъзнава че има чувства към Ким!