Clery állítólagos világa

9 0 0
                                    

                           1 évad 1 rész


Sokat utazom mivel repülőtereken élek. Mindig mikor sikerül beilleszkednem a többiekhez addigra elutazunk mivel apa kerüli a múltját. Legutóbb Madridban éltem két évet. De most megint a repülőgépen ülök és utazom  Buenos Airesbe tartok. Ahogy mondtam apa kerüli a múltját mert anya meghalt amikor egy éves voltam. Anya nagyon tehetséges színésznő volt de buszbalesetben meghalt. De van egy új nevelő anyám Roxen de nem nagyon birom. Sajnos sosem tudtam rendesen megismerni a barátaimat mert apa nagyon feltett, meg a kertebe sem mehettem ki anélkül hogy ki ne kísért volna Olga vagy Mario. Igen ők a mi segitőink. Olga aféle takarítónő és háztartásbeli segitő, Mario apának az aljegyzője.
    Ahogy mondtam utazom Buenos Airesbe és félek mert ha megismerek valakit akkor máris elköltözünk ezért is vagyok felénk és inkább csak a zongorába menekülök. Igen nagyon szeretek zongorázni és énekelni, de ezektől apa mindig is eltiltott és el is fog.
      Egy nappal később már itthon is voltam, bár amenyire az otthonom lesz. Roxen máris beiratkozni egy közeli iskolába. De a sulinak mellett volt egy zenei iskola is.

     Amikor beértem a suliba és meghallottam azt a szép zenét és éneket amit a melletünk lévő épületben hangzott egyből elkeztem énekelni. A többiek ezt meghalloták és mondták hogy mennjek át a másik épületbe. Szóval másnap mikor Olga behozott a sulihoz nem abba mentem be hanem a másikba. Ott egy hölgy szólított meg:
- Szia kit keresel?- kérdezett érdeklődöen
- Se.. senkit csak tegnap hallotak énekelni és mondták hogy jöjjek ide és..
- Semmi baj én vagyok az igazgató helyettes és velem nyugodtan beszélhetsz,egyébként hogy hívnak?
- Clary Wettson vagyok és önt hogy szólíthatom?
- Én Engyrenter Zinthorn vagyok, de csak szólitts nyugodtan Enginek. Nyugottan körül nézhetsz és ha tetszik akkor holnap lesz egy felvételi akkor ha akarsz nyugottan eljöhettsz.
- Rendben, köszönöm.
  Ahogy indultam nekimentem két lánynak.
- Héj vigyáz már jobban
-Bocsánat lányok nem akartam nektek menni véletlen volt.
-  Héj nem te leszel az új tanuló itt?
- De igen csak... - és elfolytottam a mondhatom végét.
- Csak nem ismersz minket és nem akarsz velünk beszélgetni velunk. Egyébként én Sisi vagyok ő pedig a legjobb barátnőm Kisa.
- Én Clary vagyok és örültem a találkozásnak sziasztok.
       Ahogy indultam volna tovább leejtettem a naplomat, de miutánna nyúltam volna addigra felvette egy fiú és odaatta.
- Szia Adam vagyok. Tessék itt a könyved, de egyébként mi ez
- Szia Clery vagyok és ez a naplóm mindent ebbe írok bele.
- Akkor jól vigyáz rá nehogy valaki megtudja a titkaidat.
- Hát annak nem örülnék.
-De most viszont mennem kell mert órám van de később beszélünk jó?
- Jó, jó szia

                       

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Clery álítólagos világaWhere stories live. Discover now