Ik was in shock , waarom huilt hij nu ? Ik ging naast hem zitten en zag hem voor hem uitkijken met de ketting in zen ene hand . Ik heb Wassim bijna nooit zien huilen , hij huilt totaal niet snel . Hij haat het zelfs om zen gevoelens te delen . Ik vroeg hem:"heb ik iets verkeerds gezegd "? Hij veegde zen tranen weg en gaf me een langdurige knuffel , ik wist dat hij zich nu wat beter voelde aan zijn opgeluchte zucht .
Ik trok me terug van de knuffel en ik zei :"Wil je er misschien over praten "? Hij knikte en keek voor zich uit en zei : Het gebeurde 2 jaar geleden , ik had een zwaar auto-ongeval . Ik was samen met een vriend gaan rijden naar Frankrijk , het was die dag enorm hard aan het hagelen . We reden door een scherpe bocht maar doordat we niet veel konden zien vlogen we uit de bocht . Ik mocht blij zijn dat ik het overleeft heb want Redouan daarentegen . Hij was direct als dood verklaart . Ik weet nog dat hij mij toen een paar dagen geleden deze ketting gaf .
Je zag duidelijk dat hij er nog niet overheen was . Ik keek hem aan en zei :" waarom heb je het nooit verteld "? " Ik wilde geen medelijden " zei hij . Na het ontbijt pakte ik mijn spullen in en die van Salim . Het was eindelijk tijd om naar huis te gaan . De dokter kwam nog langs en zei :" ik zie dat je al aan het inpakken bent , als je klaar bent mag je gewoon naar huis gaan ". Ik knikte bevestigend en ging verder met de spullen bijeen rapen . Wassim deed al wat spullen naar beneden terwijl ik Salim aankleden .
Na alles te hebben opgeruimd en Salim te hebben aangekleed gingen we naar de auto . Wassim had gisteren nog een Maxiecosie gekocht voor Salim . We stapte de auto in en reden eindelijk naar ons huis . Aangekomen thuis ging ik direct men bed in zitten en een paar minuten later was het al van dit😴😴.
Pov Wassim :
Aangekomen thuis ging Nisrin direct naar boven .Ik zetten al de spullen en Salim binnen in het huis . Ik pakte Salim op en ik ging kijken waar Nisrin bleef . Ik ging in de deuropening staan en ik zag haar slapen , wat ik best wel begrijp met Salim. Ik ging beneden zitten met Salim en speelde wat met hem.
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
RomanceDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️