Ertesi akşam, grupların açıklandığı bir bölüm yayınlanmıştı. Bana hem bölüm bildirimi gelmiş, hem de bölüme etiketlendiğim için bildirim gelmişti.
Bölüme girdiğimde beşinci grupta olduğumu görmüştüm, diğer dört kişiyle beraber. Söylemem gerekli, hepsinin kullanıcı isimleri birbirlerine benzer. Aynı değiller ama bana benziyor gibi gelmişti.
Yarışmanın asıl amacı kendimizi test edip zevk almak dışında tasarımcıların kaynaşması olması nedeniyle, kendi grubumuzdaki kişilerle bir mesajlaşma grubunda bulunmamızın gerektiği yazıyordu. Bu konu hakkında, her grupta birleşimden sorumlu bir kişi vardı.
Hikâyeden çıktıktan sonra, kendi tasarım hikâyemin istekler bölümüne bakmaya başladım. İçimden geçen tek cümle, ‘Siz ne zaman bu kadar çok oldunuz?’du. Vay canına.
Gözüme kestirdiğim beş künyeyi, yanımdaki not defterine not ederken sayfayı yeniledim. Gelen kutusundan bir bildirim gözüküyordu. sayfayı ayrı sekmede açıp, mesaja girdiğimde, beşinci grubun mesajlaşma-grubu-kurma-sorumlusunun mesaj attığını gördüm.
Yazan, şuydu:
“Merhaba Dora! Ben bizim grubun şu grup kurma görevini alan kişiyim. WhatsApp'tan grup kurmayı düşünüyorum. Nasıl fikir? Bence mükemmel. Yazdığım ilk iki kişi olur dedi, yani sen de istersen açacağız. Kabul ediyorsan numaranı yazmayı unutma lütfen. Ha, bu arada kendimi en son tanıtmaya bayılırım, ben Par.”
Tanıdığım o tasarımcılardan birisiydi. Takip etmesem bile tasarımlarına sulanıyorum bile denilebilirdi.
Ona verdiğim cevap ise kısa ve netti, “Bana bu fikir uyar, numaram )#!₺)#!₺)#+₺.”
Bilgisayardan açık olan WhatsApp’a beklediğim gibi bildirim düşmüştü. Masamın karanlık köşelerinde sürünen telefonumu aldım ve –zamanlamadan bıktım sanırım– elimdeki telefon titredi. Herkes, kullanıcı isimlerini ve gerçek isimlerini yazmaya başladı. Grubun ismi ‘ArtiFive’dı. Yaratıcı insanlar.
‘ArtiFive’ WhatsApp Grubu.
0537° tarafından eklendiniz.
0532°: gokyuzunedenuzak / ismim Nehir
0534°: ZirhiLanguage - Adım Burak, klasik ismime bakmayın sıradışıyımdır.
0531°: EfeKaie İsim de Efe...
D: tonystarkinagi, Dora
0537°: Kullanıcı adım, anahtariyok İsimim Par.
Efe: Lale, görüldü atmayı bırakır mısın? Ciddi bir ortamdayız qpuepwuepeıo
05328°: Görüldü atmamın sebebi, Şehinşah’ın yeni şarkısını dinlerken delirmem. DELİRMİYORSAM SAYGIMDAN
05328°: Ben @vetusvicum, ismim Deniz
Par: Hoş geldiniz!
Par: Grubun tek amacı istediğinizi yapmanız. Özgürsünüz
Deniz: Özgür olduğumuza göre bir şey soracağım sayın tasarımcı arkadaşlarııım
Deniz: Sabahtan beri eski malzemelerimi toplamaya çalışıyorum. Biriniz bana pack falan bir şeyler atabilir mi?
Deniz: Kendimi PUBG oyununa yeni başlamış gibi çıplak hissediyorum da
D: Bunları çok yaşadım...
D: https: //mega .nz/JnlKL gVH jo
Deniz: Sağ ol Dora başkan
D: Önemli değil aaşndşsjfkr
Nehir: Madem birisi pack atmış... Sömürmemek olmaz wondwkjdlajd
Burak: Bunu sen söylemesen bile herkes yapacaktı. Ayıpsın, neden sömürmeyelim 🃏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
artifex | texting
ContoWattpad'te olan bir tasarım yarışması kitabı. • Aynı zamanda, yarışacak olan yirmi bir tasarımcı. • • İlerleyen bir rekabet. © Tüm Hakları, G ve R'de saklıdır. Bizim Hikâyemiz, Temmuz 2018.