1. Bölüm

6.4K 228 28
                                    

Günışığının perdeme vurmasıyla birlikte gözlerimin acıması bir oldu. Ve bir güne daha güneşe söverek uyanmış oldum. Ben gözlerimi ovuştururken telefonumdan gelen bildirim sesi beni dünyaya döndürdü. Bugün Barış'a söz vermiştim birlikte okula gidecektik. Telefonu hızlıca elime aldım ve... ŞOK! Barış'tan 13 cevapsız arama ve 54 mesaj! Bildirim panelimde barışın son mesajı gözüktü "Sen gelene kadar aşağıdayım!!" Hemen pencereme koştum ve aşağı baktım ama Barış'ı göremedim pencereyi kapatıp tam yatağıma yatacaktım ki aşağıdan bir ses geldi, "Amazon kızı!" Bir heyecan cama yönelirken camın kapalı olduğunu unutmuştum. Ve evet cama yağda yumurta gibi yapıştım ve daha da kötüsü aşağı inemedim adeta bant kıvamına gelmişti yüzüm! Barış aşağıda kahkahalarla gülerken ben hala camdan kendimi ayırmaya çalışıyordum. Sonra Sırık benim camdan sökülmemi sağlayan o cümleyi söyledi,"Hadi ama Amazon kızı daha ne kadar bekleteceksin." Bu daha Barış benim peşimden koşarken futbol iddiasında kaybettiğimde söylediği sözlerdi... İşte o güçle kendimi camdan ayırmayı başardım ve kafamı sağa sola sallayıp kendime geldim. Camı açtığımda Barış tam aşağımda bana mükemmel bir gülümsemeyle bakıyordu.
"Üzerimi değiştirip hemen geliyorum."
"Hadi çabuk ol, çok özledim seni!" Ona elimle öpücük atıp içeri girdim. Son cümlesinden sonra nasıl bir hızla giyindiysem evden çıkmam sadece bir dakikamı aldı. Yanına geldiğimde kalbim yerinden çıkacakmış gibi hızlı atmaya başladı! Bana elini uzattı hiç tereddüt etmeden elimi verdim ona!
"Amazon kızı?"
"Efendim sırık." Durdu ve bana döndü," Sana bir şey soracağım."
"Sor bakalım!"
"..."
"Hadi ama merak ettim."
"Tamam söylüyorum." Derin bir nefes aldı. "Sen benimle sevgili olduğun için kendini suçlu hissediyor musun?"
"Yooo niye kendimi suçlu hissedeyim?" Sorusu karşısında sarsıldım. Galiba ben bunu bi düşüneyim...
"Ya ne bileyim hani daha söylemedik ya seninkilere...Sen onlara ne dedin?"
"Sadece partinin iyi geçtiğini biliyorlar." dedim utana sıkıla. Yürümeye devam ettik. "Peki nasıl söylicez?"
"Bilmiyorum aslında onlara söylememek canımı çok yakıyor ama nerde ve nasıl söyleyeceğim hakkında en ufak bir fikrim yok." O sırada telefonum çaldı arayan Sinan'dı. Telefonu açmamla Sinan'ın bağırışını duymam bir oldu. "Yaprak Başkan yetişşş!!"
"Noldu be bi sakin ol?!"
"Valla kırmızı alarm desem?"
"Ne oldu desem? Ayrıca götünden mi soluyorsun Sinan nasıl bir nefes alma şeklin var ben anlamadım?"
"Boşver sen şimdi solumayı! Oğuz'la Gökhan hademe Kamil'le müdürün yanındalar!"
"Neden ki oğlum gene ne yaptınız acaba?"
"Bunlar okula pizza sokarken yakalanmışlar!!!"
"Hadi canım yok artık valla benle taşak geçiyorsanız çok kötü olur!"
"Yok la hadi gel!"
"Tamam geliyorum." Telefonu kapatırken "Bir günümüzde olaysız geçsin be!" Diye söylendim.
"Ne oldu ki gene?"
"Gökhan, Oğuz ve Hademe Kamil okula pizza sokarken müdüre yakalanmışlar!"
"Ay yok artık. Gene mi müdürdeyiz yani!"
"Yani!"

4N1K YAPBAR✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin