The Dead Girl's Dance ☿

185 5 4
                                    

                                                     ✖ Ölü Kızın Dansı 

 

Kral babamın titizlikle hazırlattığı on sekizinci yaş günümde, odamda şu lanet korseyi giymeye çalışırken bir an öleceğimi düşündüm.Göğsümü sıkan korse yüzünden nefes almakta zorlanıyordum.Hizmetçi kız korse iplerini bir kez daha çekiştirdiğinde derin bir nefes aldım.Üç kız zorla kabarık siyah elbiseyi üzerime geçirdiklerinde aynada kendime baktım.O eziyete değmiş gibiydi.Ellerimle elbisemin eteklerinden tutup kaldırdım ve ayakkabılarımı giydirmelerine izin verdim.Saçlarımı sıkı bir topuz yapmışlardı. Tutuşumu bozmadan makyajımı yapmalarını bekledim.Bittiğine dair onay aldığımda eğilip tacımı kafamdaki yerine koydum.Siyah maskemi de yüzüme oturtup odamdan dışarı çıktım.Balo salonunda çalan müzik sesi buraya kadar geliyordu.Uzun merdivenlerden bir prensese yakışır şekilde indim.Ayaklarım balo salonunun sert zeminiyle buluştuğunda yaver adımı yüksekçe söyledi.

"Güney krallığının güzel prensesi Prenses Fleur Jacqueline." Yavere hafifçe gülümseyip önüme döndüm.Herkes alkışlıyordu..Babam kalabalığın arasından çıkıp yanıma geldi.Anlıma bir öpücük kondurdu ve beni insanların arasından geçirip salonun ortasına getirdi.Elini belime koyup vals pozisyonu aldı ve kafasıyla orkestraya küçük bir işaret verdi.Keman sesi kulağıma dolduğunda dans etmeye başladık.

İlerleyen saatlerde konuklarımla ilgilenmiş ve bir kaç bardak şarap içmiştim.Balo salonunun büyük saati 23.50 yi vurduğunda orkestradan bir bale müziği çalmalarını rica ettim.İnsanların arasından sıyrıldım ve salonun ortasına geçtim.Hafif müzik duyulduğunda etrafımdaki insanlar çiftler halinde dans ederken yanlız başıma salonun ortasında dans ediyordum. Sonra nedense hepsi durdu ve beni seyretmeye başladı.Dans derslerimin bana kazandırdığı bir kaç hareketi sırasıyla yapıyordum.

Hafif sıçramalar ve eğilip kalkmalı değişik hareketlerim vardı.Müziğin sonlarına doğru kendi etrafımda dönmeye başladım.Büyük saatin gongu vurduğunda etraf sessizleşti,müzik durdu,insanlar silikleşti.Ben hala dönüyordum.Salonun uzun merdivenlerinden soluk tenli bir erkek indi.Yanıma yaklaştı ve beni durdurdu.Biçimli dudakları kulağıma yaklaştı ve fısıldadı.

"Ölümle lanetlendin."

Ben Prenses Fleur Jacqueline.Namı diğer Ölü Kız.

Merhabalar ikinci hikayem ile karşınızdayım.Tanıtımdan da anlamış olacağınız üzere fantastik bir hikaye olacak.Bölümleri oylara göre yayınlamayı planlıyorum.İkinci bölümü +20 oyda yayınlayacağım.Hikayede ne kadar başarılı olacağım bilmiyorum ama lütfen okuyun. Şimdilik bu kadar esen kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Dead Girl's Dance ☿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin